کرونا در ایران طی 24 ساعت گذشته ۶۵۵ نفر دیگر قربانی گرفت

© AP Photo / Ebrahim Norooziجانباختگان ناشی از ویروس کرونا
جانباختگان ناشی از ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2021
اشتراک
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱ هزار و ۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱ هزار و ۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۵ هزار و ۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۱۵ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۸ هزار و ۴۸۳ نفر رسید.

بیمارستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2021
کارشناس: کمبود سرم در بازار دارویی ناشی از خطای مدیریتی بود

به نظر می‌رسد روند بستری در استان‌های اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، کرمان، گلستان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد در هفته اخیر نسبت به هفته قبل نزولی شده است چنانکه عبور استان سیستان و بلوچستان از قله خیز اخیر همه گیری، قطعی است و استان‌های فوق هم به احتمال زیاد در حال عبور از قله خیز پنجم هستند.

در صورت ادامه این روند و رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و اعمال دقیق‌تر محدودیت‌ها انتظار می‌رود تا هفته آینده روند بستری در استان‌های بیشتری نزولی شود. تا کنون سه میلیون ۷۵۷ هزار و ۱۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۳۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۷ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۹۲۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала