گلایه سخنگوی ستاد کرونای البرز از بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل ها

© Photo / IRNAگلایه سخنگوی ستاد کرونای البرز از بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل ها
گلایه سخنگوی ستاد کرونای البرز از بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2021
اشتراک
بابایی: در شرایط فعلی از مردم درخواست می‌شود تا از سفرهای غیرضروری، دورهمی‌ها و حضور در تجمعات خودداری کرده تا کادر بهداشت و درمان بتوانند نفسی تازه کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونای البرز، گفت: گویا برخی با بی توجهی نسبت به ضرورت رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های ابلاغی تصمیم گرفته‌اند کادر درمان را شکست دهند.

مهرداد بابایی با اشاره به اینکه علی رغم تاکیدات بسیار در خصوص خودداری از سفر در تعطیلات پیش رو، شامگاه گذشته جاده‌های استان بسیار شلوغ بود، اظهار کرد: گویا برخی با بی توجهی نسبت به ضرورت رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های ابلاغی تصمیم گرفته‌اند کادر درمان را شکست دهند.

رسانه‌های چینی نسخه جدیدی از بیمار صفر کرونا ارائه دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2021
رسانه‌های چینی نسخه جدیدی از بیمار صفر کرونا ارائه دادند

وی ادامه داد: در حال حاضر تخت‌های بیمارستانی استان پر است و شاهد افزایش روز به روز تعداد بستری‌ها و بیماران سرپایی هستیم  و این اصلا نشانه خوبی نیست. تا زمانی که تعداد بیماران سرپایی کاهش پیدا نکند، نمی‌توانیم به کنترل و ورود به سیر نزولی بیماری امیدوار باشیم. 

بابایی با اشاره به اینکه از فردا تا آخر هفته شاهد تعطیلات سراسری در کشور هستیم، گفت: البته فعالیت کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی متوقف نمی‌شود ولی انتظار داریم آنها هم با حداقل ظرفیت خود فعالیت داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه چرا ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی علی رغم شیوع ویروس دلتا انجام نمی‌شود، افزود: این اقدام علمی نیست و تاثیر چندانی بر جلوگیری از شیوع کرونا ندارد و مهمترین اصل در این خصوص عدم تماس فرد درگیر با دیگران است که تنها از طریق استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و حفظ بهداشت دستها امکان پذیر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала