زنگنه: نفت را به دوستان می‌سپارم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / زنگنه: نفت را به دوستان می‌سپارم
زنگنه: نفت را به دوستان می‌سپارم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.08.2021
اشتراک
مراسم تودیع وزیر نفت ایران با حضور مدیران ارشد این صنعت برگزار گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران در مراسم تودیع خود که با حضور مدیران ارشد صنعت نفت برگزار شد، اظهار داشت: در هشت سالی که گذشت ما در کنار هم روزهای سخت، تلخ و شادمانی را سپری کردیم و از فراز و نشیب‌های بسیاری با هم عبور کردیم، البته در این چهار سال دوم بیشتر روزها سخت و تلخ بود، اما با تلاش بسیار همسو با منافع مردم برای عبور از این دشواری‌ها به معنای واقعی آن جهاد کردیم، افرادی این مجاهدت‌های خاموش و پنهان را دیدند و کسانی هم نه تنها نخواستند این مجاهدت‌ها را ببیند بلکه آن را از مردم پوشاندند و حتی سعی در دگرگون جلوه دادن آنها کردند. 

 مجلس شورای اسلامی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2021
کمیسیون اصل ۹۰ از زنگنه و روحانی به قوه قضائیه شکایت کرد

زنگنه با بیان اینکه در دوران تحریم بیش از ۸۴ میلیارد دلار نفت و فرآورده نفتی فروخته شده است، افزود: بسیاری می‌خواستند نفت بفروشند، اما اگر با آن ترتیب پیش می‌رفتیم اکنون صد بابک زنجانی روی دست‌ ما نبود. در حالی‌که یک بابک زنجانی هم درست نشد. می‌گفتند شجاعت ندارید، جسارت ندارید، جسارت برای چه؟ برای هدردادن پول مردم؟ زمانی ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان و اکنون حدود هزار میلیارد تومان پول یک کشتی نفت است. روی چه‌حسابی بدهیم عده‌ای ببرند؟ ما در مخفیانه‌ترین و پنهان‌ترین با بالاترین انضباط کار کردیم و هفت نفر از بالاترین رده‌ها پای همه اسناد را امضا می‌کردند و ما سربلند بودیم. این نبرد آخر ما بود که ان‌شاءالله این مسیر ادامه می‌یابد.

وزیر نفت ایران در پایان بیان داشت: من نفت را به شما دوستان می‌سپارم و شما را به خدا می‌سپارم. خوشحالم که این بار سنگین را شرافتمندانه به زمین گذاشتم، اما هم به آینده امیدوارم و هم نگران؛ زیرا مشکلات را می‌دانم. امیدوارم دولت بر چالش‌ها غلبه کند. همه شما هم به‌خاطر سربلندی کشور همکاری کنید تا بتوانیم این دوران سخت را بگذرانیم و کشور را از مشکلات عبور دهیم. از لطف همه شما تشکر می‌کنم، خدا به همه شما و خانواده‌هایتان سلامتی دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала