جنجال حضور یک زن در تبلیغات ساختارشکنانه و اروتیک بستنی +ویدئو، عکس

© Fotolia / Tverdohlibجنجال حضور یک زن در تبلیغات ساختارشکنانه و اروتیک بستنی +ویدئو، عکس
جنجال حضور یک زن در تبلیغات ساختارشکنانه و اروتیک بستنی +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
اشتراک
انتشار ویدئو تبلیغ اروتیک بستنی شرکت دومینو در شبکه‌های اجتماعی، حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری فارس به یک ویدئوی تبلیغاتی از سوی یک شرکت بستنی‌سازی در اینستاگرام اعتراض کرده است و در این‌باره نوشت: «در این کلیپ که یک بازیگر خانم با ظاهری نامناسب حضور دارد و با رفتارها و اداهایی کاملا اروتیک و جنسی که دقیقا تبلیغ روی آن سوار شده ‌است با خوردن یک بستنی تبلیغ آن را می‌کند. تبلیغات ساختارشکنانه و بعضا اروتیک برخی کالاهای مصرفی در فضای مجازی دو سه سالی هست که در فضای اینستاگرام از سوی شرکت‌های تولیدی انجام می‌شود. با اینکه اغلب آن‌ها با واکنش‌های منفی و تند مخاطبان صورت می‌گیرد، با این حال گویا آنها قصد دارند از این شیوه زننده برای دیده شدن استفاده کنند.»


در ادامه این واکنش و انتشار این ویدئو در اینستاگرام کاربران فراوانی در صفحات اجتماعی از این آگهی تبلیغاتی انتقاد کردند و با کامنت‌های مختلف در صفحه اینستاگرام شرکت دومینو اعتراض خود را بیان کردند و در نهایت این شرکت تسلیم اعتراضات شد و کلیپ موردنظر را از صفحه رسمی خود حذف کرد.


جمعی از کاربران اما به این حذف رضایت ندادند و عنوان می‌کنند این شرکت باید به دلیل استفاده ابزاری از زنان و محتوای جنسی این تبلیغ به طور رسمی از مردم عذرخواهی کند و برای پایان یافتن این دست تبلیغات هنجارشکنانه نیز برای آن جریمه‌ای درنظر گرفته شود و برخور قانونی صورت گیرد تا دیگر چنین اقدامی توسط سایر شرکت‌ها رخ ندهد.


جمعی از کاربران که معتقدند باید با اینگونه تبلیغات توهین آمیز برخورد کرد تصمیم گرفتند در اعتراض به این تبلیغ، بستنی را باز کنند و آن را در سطل زباله بیندازند و فیلم آن را منتشر کنند و حتی خرید بستنی دومینو را تحریم کنند. کاربرانی نیز با پست‌ها و هشتگ‌های مختلف چون زن کالا نیست به انتشار بیشتر این ویدئوی تبلیغاتی برای همبستگی کاربران جهت اعتراض کمک می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by FarsPlusiha (@farsplusiha)


کاربرانی اما عنوان می‌کنند این تنها یک تبلیغ است که نه تحریک‌کننده بود و نه استفاده ابزاری از زنان، و بی‌دلیل این سخت‌گیری‌ها صورت می‌گیرد و متاسفانه در ایران به جای رصد و برخورد با فسادهای اقتصادی با چنین چیزهای کوچکی برخورد می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала