مقام فلسطینی: آمریکا در احیای روابط با تشکیلات خودگردان جدی است

© REUTERS / POOLمقام فلسطینی: آمریکا در احیای روابط با تشکیلات خودگردان جدی است
مقام فلسطینی: آمریکا در احیای روابط با تشکیلات خودگردان جدی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
اشتراک
یک روزنامه اسرائیلی به نقل از یک مسؤول فلسطینی نوشت، تشکیلات خودگردان فلسطین از سفر مدیر سیا به اراضی اشغالی و کرانه باختری اشغالی استقبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، روزنامه اسرائیلی "اورشلیم پست" به نقل از این مسؤول فلسطینی که نامش را افشا نکرد، نوشت: سفر ویلیام برنز، مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) که روز سه شنبه وارد رام الله شد، نشان می‌دهد که دولت جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) در ازسرگیری روابط واشنگتن با فلسطینی‌ها و تقویت رهبری فلسطین در دوره ریاست محمود عباس جدی است.

تظاهرات ساکنین کرانه باختری علیه تشکیلات خودگردان فلسطین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2021
تظاهرات ساکنین کرانه باختری علیه تشکیلات خودگردان فلسطین

این مسؤول فلسطینی به اورشلیم پست گفت: سیاست دولت بایدن در مورد فلسطینی‌ها "بسیار خوب" است و پیش‌بینی می‌شود که برنز در رام‌الله با عباس و ماجد فرج، رئیس دستگاه اطلاعات کل فلسطین دیدار کند چرا که بسیاری از فلسطینی‌ها ماجد فرج و حسین الشیخ، رئیس هیات امور مدنی فلسطین را حاکم واقعی تشکیلات خودگردان می‌دانند و معتقدند که این دو تاثیر بزرگی در عباس دارند.

همچنین این منبع تاکید کرد: تشکیلات خودگردان فلسطین از سیاستی که دولت بایدن برای تقویت و حمایت از آن در پیش گرفته، "بسیار راضی" است.

او افزود: تشکیلات خودگردان با یک بحران مالی شدید مواجه است و ما به کمک‌های فوری نیاز داریم و شکست در حمایت تشکیلات خودگردان به معنای رسیدن حماس به حاکمیت است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала