افزایش آمار فوتی‌ها در ایران بر اثر ابتلا به کووید-19

© AP Photo / Ebrahim Norooziجانباختگان ناشی از ویروس کرونا
جانباختگان ناشی از ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2021
اشتراک
حسین پور: متاسفانه وعده هایی که در خصوص واکسیناسیون عمومی داده شد هنوز محقق نشده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، کمال حسین پور، نماینده مجلس شورای اسلامی ایران اظهار داشت که متاسفانه وعده هایی که در خصوص واکسیناسیون عمومی داده شد هنوز محقق نشده است.

وی در ادامه افزود: «باید تعطیلی ۱۰ روزه کشور برای قطع زنجیره انتقال بیماری مورد توجه قرار گیرد و بر اجرای محدودیت ها نیز نظارت دقیقی اعمال شود. قرار بود تا آخر مرداد حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیون دز میزان تولید واکسن در داخل باشد علاوه بر ۱۰ میلیون دزی که قرار بود وارد شود، اما متاسفانه محقق نشد و سرعت واکسیناسیون در حد انتظار پیش نمی رود.

راه حل شهردار جدید تهران برای معضل آلودگی هوا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2021
راه حل شهردار جدید تهران برای معضل آلودگی هوا

اکنون اکثر شهرهای کشور در وضعیت نامناسب هستند و آمار فوتی ها بر اثر این بیماری بالا رفته است. لازم است دورکاری کارمندان با جدیت بیشتری دنبال شود. متاسفانه در برخی از شرکت های دولتی و وزارتخانه ها شاهد حضور حداکثر نیروها هستیم در حالی که باید حداکثر دورکاری کارمندان لحاظ شود.

از مردم نیز انتظار می رود در اجرای پروتکل ها همکاری لازم را داشته و به طور جد از رفتن به سفرهای تفریحی پرهیز کنند. دولت نیز باید بر اجرای محدودیت ها نظارت دقیقی اعمال کند. خود مردم نیز باید با در نظر گرفتن شرایط از هرگونه تردد و تجمع غیر ضروری خودداری کنند. امروز اکثر کافه ها، رستوران ها و باشگاه های بدن سازی به طور عادی به فعالیت خود ادامه می دهند که در این شرایط اصلا به صلاح نیست. هرگونه اجتماعات غیرضروری باید به حداقل برسد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала