گوشی جدید تاشو هواوی + عکس

© AP Photo / Mark Schiefelbein, Fileهواوی
هواوی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2021
اشتراک
صفحه نمایش گوشی جدید با بهره گیری از یک فناوری خاص و آهن ربا‌های ویژه، می‌تواند بدون هیچ چین خوردگی تا ۱۱ اینچ باز شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه « phonearena»، گواهی ثبت اختراع جدید شرکت هواوی حکایت از طراحی یک گوشی جدید تاشو به نام Huawei Mate X Rollable دارد و با بهره گیری از یک فناوری خاص و آهن ربا‌های ویژه، صفحه نمایش آن می‌تواند بدون هیچ چین خوردگی تا ۱۱ اینچ باز شود.

نکته جالب در خصوص این گوشی تاشو این است که صفحه نمایش بزرگ این گوشی که می تواند رو و پشت دستگاه را پوشش دهد، به لطف مجهز شدن به آن رباهای ویژه و غلتک های خاص، در هنگام باز و بسته شدن، هیچ گونه چین خوردگی در آن ایجاد نمی شود.

کمپانی چینی هواوی در چند ماه گذشته ابداعات جالب توجهی را در زمینه گوشی های هوشمند به نمایش گذاشته است. در اوایل سال جاری، این شرکت یک تلفن هوشمند جدید تاشو، Huawei Mate X2 با صفحه نمایش تاشو داخلی را به عنوان همتای Samsung Galaxy Z Fold 2 معرفی کرد.

​سری Huawei P50 نیز به عنوان اولین تلفن های هوشمندی که بر روی سیستم عامل جدید HarmonyOS عمل می کنند، توسط هواوی رسما معرفی شد. همچنین به نظر می رسد که این شرکت علاوه بر سری Huawei Mate 50، به طور فعال در حال توسعه یک تلفن هوشمند قابل چرخش است و اکنون نیز خبر از وجود یک گوشی جدید تاشو با نمایشگر کشویی جدید، است.

در 31 ژانویه 2021، کمپانی چینی هواوی ثبت اختراعی را در اداره جهانی مالکیت معنوی (WIPO) با عنوان «دستگاه الکترونیکی دارای صفحه نمایش نورد شامل وسایل مغناطیسی برای مسطح کردن صفحه نمایش هنگام باز شدن» ثبت کرد. اسناد 21 صفحه ای این ثبت اختراع روز پنجشنبه 5 اوت 2021 منتشر شد و به نظر می رسد مستندات بر اساس حق ثبت اختراعی است که هواوی قبلاً در آوریل 2020 برای تلفن هوشمند جدید با صفحه نمایش کشویی درخواست کرده است.

​ در همین حال، به نظر می رسد توسعه این دستگاه تاکنون ادامه داشته و حتی هواوی در این مسیر با مشکل روبرو شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала