وزارت بهداشت ایران: افزایش ۲ برابری بستری ها در پیک پنجم کرونا

© Photo / IRNAکرونا در ایران
کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2021
اشتراک
معاون درمان وزارت بهداشت ایران بیان داشت: آمارها نشان می دهد بستری های بخش کرونایی نسبت به موج قبلی دوبرابر افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، قاسم جان‌بابایی ظهر روز یکشنبه گفت: تا زمانی که ویروس کرونا می‌چرخد می‌تواند همه کشورها را در انتشار آن غافلگیر کند و در مدت کوتاهی در شرایط ناپایدار قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: ویروس جهش یافته فعلی نسبت به ویروس‌های قبلی، قابلیت سرعت انتشار و ابتلای آن بیشتر است و هیچ کس نمی‌تواند با ساده‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امان باشد.

معاون وزیر بهداشت افزود: با تلاش شبانه‌روزی و تأمین زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف درمان و پذیرش بیماران با آرامش جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌ها برای پذیرش بیماران درمانی استفاده می‌شود، گفت: در بخش تجهیزات درمانی و نیروی انسانی از همه ظرفیت‌ها از جمله دانشکده‌های پزشکی، پیراپزشکی، مامایی و پرستاری برای تأمین نیروی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استفاده می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: مردم نباید هیچ نگرانی داشته باشند چراکه از همه ظرفیت‌ها برای درمان و پذیرش بیماران کرونایی استفاده می‌شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала