درمان سرپایی و بیماران سرم به دست در خیابان‌های بابل +ویدئو

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / درمان سرپایی و بیماران سرم به دست در خیابان‌های بابل
درمان سرپایی و بیماران سرم به دست در خیابان‌های بابل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.08.2021
اشتراک
نبود تخت خالی در بیمارستان شهر بابل، بیماران را به ناچار به درمان سرپایی کشاند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی مبنی بر دیده شدن بیماران سرم به دست در اطراف درمانگاه احیا در شهر بابل مازندران، موجب نگرانی کاربران فضای مجازی شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود تعداد زیادی خودرو در ورودی بیمارستان پارک شده‌اند و بیماران سرپایی سرم به دست، در خودرو خود نشسته‌اند. گفته می‌شود برخی از این بیماران از افرادی هستند که به خاطر درگیر نشدن با فضای آلوده بیمارستان و دوری از بیماران کرونایی به درمان سرپایی و گرفتن سرم در خودرو خود رضایت داده‌اند.


دلیل دیگر زیاد شدن بیماران کرونایی در شهرهای شمالی ایران را می‌توان مسافرت‌های غیرضروری و بی‌توجهی به هشدارها درباره شیوع نوع جدید کرونا و محدودیت‌های کرونایی دانست. سفرهایی که خواسته یا ناخواسته ضمن به خطر افتادن جان افراد و خانواده‌شان، جان پرستاران و کادر پزشکی را به خطر می‌اندازند و مشکلات آنان را دوچندان می‌کنند و موجب پایمال شدن حق شهروندانی می‌شوند که در آن شهرها ساکن هستند و نیاز به کمک پزشکی دارند. کاربران بسیاری با بیان نظرات گوناگون به این خبر واکنش نشان دادند.

View this post on Instagram

A post shared by Asriran (@asriran_com)


تعدادی از کاربران با ابراز نگرانی به شرایط موجود واکنش نشان دادند اما عده‌ای در پاسخ به آنان ضمن دعوت آن‌ها به آرامش بیان کردند به تازگی بعضی از بیماران مشکوک به کرونا عمدا وارد مراکز درمانی نمی‌شوند تا از درگیری بیشتر با بیماری کرونا جلوگیری کنند. تعدادی از کاربران در واکنش به بحث موجود، سایرین را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کرده‌اند‌ عده‌ای از کاربران نیز سرم زدن در خیابان را عادت جدید بیماران معرفی کردند که جلوی درب درمانگاه‌ها و مراکز درمانی می‌ایستند تا اقداماتشان برای درمان انجام شود. برخی دیگر دلیل شیوع کرونا را مسافرت‌های غیر ضروری بیان کردند که با وجود در نظر گرفتن جریمه نقدی برای خروج از شهرها مردم باز هم به مسافرت می‌روند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала