شایگو: بیش از 43 هزار سرباز روس آماده مواجهه با هر نوع شرایط اضطراری هستند

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر شایگو:بیش از 43 هزار سرباز روس آماده مواجهه با هر نوع شرایط اضطراری هستند
شایگو:بیش از 43 هزار سرباز روس آماده مواجهه با هر نوع شرایط اضطراری هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2021
اشتراک
سرگی شایگو، وزیر دفاع روسیه، امروز جمعه، اظهار داشت که دست کم حداقل 43 هزار نظامی روس در آمادگی کامل برای مواجهه با هر نوع شرایط اضطراری هستند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه در نشستی در مجتمع کراسماش گفت:" وزارت دفاع روسیه سوای مردم نبوده و برکنار از مشکلات انها نیست. نیروهای مسلح مرتبا به

شایگو از سلاح‌های بی همتای روسیه گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
شایگو از سلاح‌های بی همتای روسیه گفت
انجام وظایف مربوط به جلوگیری و از بین بردن عواقب حوادث اضطراری هستند. دست کم 43 هزار نظامی و بیش از 4 هزار واحد تجهیزات مختلف در آمادگی دائم هستند."
به گفته وی، تنها در پنج سال اخیر 56 منطقه روسیه کمک دریافت کرده اند، که نیروها 271 مرتبه برای کمک دست به کار شده اند.

پیش از این وزیر دفاع روسیه در خصوص دفاع از مرزهای غربی روسیه خاطرنشان کرد که کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت دسته‌جمعی، از نظر مقیاس و پتانسیل دفاعی، نمی توانند با روسیه برابر باشند و در بخش افغانستان نیاز به کمک دارند، زیرا در نهایت امنیت نظامی روسیه مطرح است. "ما امیدواریم توافقاتی که با جنبش طالبان وجود دارد (گروه ممنوعه در روسیه) اجرا خواهد شد. اما، با داشتن تجربه قبلی و قبل، البته، باور به آن دشوار است. شایگو گفت: "در اینجا ما باید از اعضای سازمان پیمان امنیت دسته جمعی خود به هر طریق ممکن حمایت کنیم و به آنها کمک کنیم. وی در پاسخ به سوالی در مورد هزینه های مالی فدراسیون روسیه در این راستا گفت: مگر ما درباره پول صحبت می کنیم، پس این پول نیست که هنگام تصمیم گیری برای چنین مواردی باید به آن فکر کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала