سرقت از طلا فروشی به سبک هالیوودی +عکس، ویدئو

© AP Photo / Ebrahim Norooziسرقت از طلا فروشی به سبک هالیوودی
سرقت از طلا فروشی به سبک هالیوودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2021
اشتراک
سارقان با گروگان‌گیری و آزار مرد طلافروش، کلید مغازه‌اش را ربودند.

به گزارش اسپوتنیک، سرقت از یک طلافروشی توسط ۴ سارق که به گفته کاربران شبیه به دزدی در فیلم‌های هالیوودی بوده است، واکنش‌های فراوانی در فضای مجازی به دنبال داشته است.


سردار «حسین لطفی» رئیس پلیس آگاهی تهران در رابطه با این سرقت گفته است، پرونده سرقت و گروگان‌گیری که در محله جوادیه تهران اتفاق افتاد با تلاش کاراگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی، به سرانجام رسید. وی در ادامه از تحقیقات دقیق‌تر و نتایج بررسی لحظه به لحظه کارآگاهان پلیس خبر داد و افزود: «متهمان پس از تعقیب مرد طلا فروش وی را با آزار و اذیت گروگان گرفته و کلید طلافروشی را به دست آورده‌اند. این ۴ سارق پس از رها کردن مرد طلا فروش در صندوق عقب خودروشان را باز کردند و حدود ۵ کیلو گرم طلا را از طلافروشی به یغما بردند و از صحنه جرم متواری شدند.»


این مقام بلند پایه نیروی انتظامی در خصوص نحوه دستگیری این باند ۴ نفره تصریح کرد: «ماموران پلیس آگاهی پس از رصدهای اطلاعاتی و بررسی‌های کارشناسانه ۴ متهم را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی در یک عملیات همزمان بازداشت کردند. از این سارقان بخشی از طلاهای مسروقه کشف شد و متهمان در بازجویی‌های فنی صراحتا به گروگان‌گیری مرد طلافروش در جنوب تهران و سرقت از طلافروشی اعتراف کردند.»
سردار لطفی در پایان خاطر نشان کرد: «این پرونده جهت کشف جزئیات بیشتر در ارتباط با اموال مسروقه در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار خواهد گرفت.»


تعدادی از کاربران عوامل افزایش دزدی در ایران را فقر، گرانی و افزایش بیماری‌‌های لاعلاج دانستند و عده‌ای دیگر سخت شدن شرایط کاری و بی‌ارزش شدن پول ایران را دلیل دیگر برای افزایش دزدی‌ها معرفی کردند. به گفته بعضی از کاربران برخی از افراد جامعه گمان می‌کنند، ثروتشان دست کسانی‌ست که پولدارتر هستند می باشد و با دزدی از آن‌ها سعی می‌کنند حقشان را بگیرند و به همین دلیل است که دست به دزدی می‌زنند برخی از افراد نیز گمان می‌کنند مملکت هرج و مرج است و اگر دزدی کنند اتفاقی برای آنها نخواهد افتاد در حالی‌که حق همیشه زنده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала