یک مرکز خرید در تهران که اجناسش را به یورو می‌فروشد +عکس

© Photo / Pixabay / Gerd Altmann یک مرکز خرید در تهران که اجناسش را به یورو می‌فروشد
یک مرکز خرید در تهران که اجناسش را به یورو می‌فروشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2021
اشتراک
مرکز خریدی در خیابان فرشته اجناس برند را به یورو می‌فروشد.

به گزارش اسپوتنیک، بنا بر گزارشی از خبرآنلاین در خیابان فرشته تهران فروشگاهی چهار طبقه با سازه‌ای مجلل برای مشتریانی با سبک و سلیقه خاص وجود دارد. این مرکز خرید از مراکز خرید لوکس در پایتخت به شمار می‌آید که مختص افراد مرفه جامعه ایران است. گفته می‌شود اجناس این فروشگاه بسیار گران است و یک مجسمه کوچک 240 یورو قیمت دارد. اقلامی نیز در این فروشگاه وجود دارد که قیمت‌های میلیاردی دارند و در واقع این فروشگاه فقط برای جمعی از مردم ایران بازگشایی شده است. کاربران در شبکه‌های اجتماعی درباره این فروشگاه تبادل نظر می‌کنند.


کاربران از شنیدن این خبر متعجب‌اند و مایلند بدانند چه کسانی حاضرند برای یک شی تزئینی چند میلیارد هزینه کنند. این کاربران به شکاف طبقاتی در ایران اشاره می‌کنند و با ابراز تاسف به ناعدالتی در جامعه ایران، عنوان می‌کنند عده‌ای خاص به روش‌های مختلف در بازار ایران دست می‌برند و در این میان، همان اندازه که مردم از گرانی‌ها و تورم رنج می‌برند آنها سود می‌برند.


جمعی از کاربران نیز به واحد پول برای خرید از این فروشگاه اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند خرید با یورو به خودی خود باعث می‌شود جمع کثیری از مردم حتی به این فکر نکنند که بخواهند از فروشگاه دیدن کنند چه برسد به اینکه از این فروشگاه خاص خریدی هم داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала