بدلکار معروف ایرانی در لبنان دچار سانحه شد +عکس، ویدئو

© REUTERS / Thomas Mukoyaبدلکار معروف ایرانی در لبنان دچار سانحه شد
بدلکار معروف ایرانی در لبنان دچار سانحه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2021
اشتراک
ارشا اقدسی از بدلکاران معروف ایران به دلیل سانحه رانندگی در صحنه فیلمبرداری به کما رفت.

به گزارش اسپوتنیک، ارشا اقدسی بدلکار معروف ایرانی در حالی که در بیروت مشغول کار در پروژه‌ای بود هنگام بازسازی صحنه تصادف دچار سانحه شد و در حال حاضر در بیمارستان بستری شده است.


مهنوش مرادی، عضو گروه بدلکاری ارشا اقدسی،گفت: ارشا اقدسی بدلکار ایرانی روز چهارشنبه ششم مردادماه در صحنه بدلکاری برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه رانندگی شد و در بیمارستانی واقع در بیروت بستری شده است. هم اکنون نیز در شرایط بحرانی قرار دارد و به ‌زودی تحت عمل جراحی مهمی قرار می‌گیرد. خانواده ارشا از همه مردم ایران می‌خواهند که برای او دعا کنند تا خدا دوباره او را به میان ما بازگرداند.


ارشا اقدسی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است. این هنرمند که به عنوان مربی آی کیدو در سال ۸۴ با کسب بورسیه تحصیلی در رشته تربیت بدنی، عازم ایتالیا بود، از طریق یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با پیمان ابدی آشنا شد و در ایران ماند. اقدسی بدلکاری را ادامه داد و توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی و اولین مربی بانجی جامپینگ ایران و نیز اولین مربی تونل باد، در ایران شود. او سرانجام در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس کرد و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصه بین‌الملل ادامه داد.


کاربران فراوانی از شنیدن این خبر بسیار متاثر شده‌اند و ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای این بدلکار از کارهای خارق‌العاده او صحبت می‌کنند و او را یکی از بهترین‌های بدلکاری در ایران می‌شناسند. برخی از کاربران نیز از نحوه‌ی آشنایی با او از طریق برنامه عصر جدید سخن می‌گویند. کاربرانی هم از خبرهای ناخوشایندی که این روزها در ایران می‌شنوند می‌گویند و امیدوارند روزهای پر از شادی در انتظار مردم ایران باشد.

View this post on Instagram

A post shared by FTDigital (@ftdigital)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала