مدعی طب اسلامی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت +عکس

© Depositphotos.com / Spotmatikphotoمدعی طب اسلامی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
مدعی طب اسلامی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2021
اشتراک
سید محمد موسوی موسس پیک شفا و مدعی طب اسلامی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، درگذشت سید محمد موسوی مدعی درمان قطعی کرونا بوسیله طب سنتی و اسلامی، با واکنش کاربران و برخی مقامات وزارت بهداشت همراه شده است.


سخنگوی سازمان غذا و دارو از درگذشت سید محمد موسوی مؤسس پیک شفا و مدعی درمان قطعی کرونا با روش‌های ابداعی اصطلاحا طب سنتی ⁩بر اثر بیماری کرونا خبر داد.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت بهداشت با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «سید محمد موسوی موسس پیک شفا و مدعی درمان قطعی کرونا با روش‌های ابداعی اصطلاحا طب سنتی، به دنبال ابتلا به کرونا درگذشت! خداوند وی را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد و از سر تقصیرات همه ما بگذرد. 
مسیر کار علمی در طب مشخص است و داعیه و ادعا بدون ابتنا به شواهد و مدارک، بیراهه است.» انتشار این خبر در توئیتر و صفحات دیگر با واکنش کاربران همراه شده است.

تعدادی از کاربران برای بخشش وی در پیشگاه خداوند طلب آمرزش کردند و عده‌ای بیان کردند این افراد مانند دعانویسانی هستند که در خرابه‌ها زندگی می‌کنند اما برای دیگران طلب رزق و روزی می‌کنند. برخی از کاربران با اشاره به قانون نسبیت بیان کردند، مدعی بودن راه به جایی نبرده مگر آن که با تحقیق و آزمایش بتوانید از نتایج به دست آمده ادعای خود را ثابت کنید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала