‌فرمانده سپاه خوزستان:‌‌ تانکرهای آب ‌سریعاً به روستاها اعزام شد‌

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ‌فرمانده سپاه خوزستان:‌‌ تانکرهای آب ‌سریعاً به روستاها اعزام شد‌
‌فرمانده سپاه خوزستان:‌‌ تانکرهای آب ‌سریعاً به روستاها اعزام شد‌ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2021
اشتراک
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در تشریح اقدامات صورت گرفته سپاه در استان گفت: محل‌هایی که کم‌آب یا بی‌آب بود را شناسایی و تانکرهای آب را سریعا به روستاها اعزام کردیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار شاهاورپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در تشریح اقدامات صورت گرفته سپاه در خوزستان اظهار داشت:‌ محل‌ هایی که کم‌ آب یا بی‌ آب بود را شناسایی و تانکرهای آب را سریعا به روستاها اعزام کردیم.

محسنی اژه ای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2021
بحران بی آبی خوزستان و اعتراضات و چالش‌های بوجود آمده

سردار شاهاورپور با بیان اینکه ۹۱ کیلومتر لوله برای ۸۷ روستا که بخشی در دشت آزادگان و بخشی در دیگر مناطقی مانند شادگان و ایذه هستند، تهیه کردیم که در حال احداث است، افزود: همزمان با استفاده از تانکرها و لوله‌ هایی که در حال تکمیل هستند تنش‌ های آبی را به حداقل خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه آبرسانی در شهر‌ستان‌ های سوسنگرد، حمیدیه، هویزه، شادگان، خرمشهر، آبادان و ۷۰ درصد آب اهواز با کمک طرح آبرسانی غدیر تامین می‌ شود، تصریح کرد: طرح آبرسانی روستاهای جفیر ۱ و ۲ به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۳ میلیارد تومان، ۱۹ تیر اعلام شد و ۲۴ تیر به اجرا در آمد که تماماً به دست نیروهای بسیج سازندگی سپاه خوزستان اجرایی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала