هجوم کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام کاپیتان حاشیه‌ساز تیم ملی لهستان +عکس

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر هجوم کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام کاپیتان حاشیه‌ساز تیم ملی لهستان
هجوم کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام کاپیتان حاشیه‌ساز تیم ملی لهستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2021
اشتراک
با برد ایران مقابل لهستان و در پاسخ کری‌خوانی لهستانی‌ها، کاربران ایرانی در واکنش به این اتفاق به صفحه اینستاگرام میخائیل کوبیاک هجوم بردند.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از آغاز بازی‌های والیبال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، میخائیل کوبیاک کاپیتان حاشیه‌ساز تیم ملی لهستان در مصاحبه‌ای برای تیم ملی ایران کری‌خوانی کرده بود و گفت: «من روی تیم ملی ایران به عنوان یک تیم، حساب چندانی نمی‌کنم و آنها مرا تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. ایران، تیمی است مثل تیم‌های دیگر که باید آنها را شکست دهیم تا رویاهای‌مان محقق شود.»


اما ملی پوشان ایران در دیداری تماشایی با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل لهستان، جواب دندان شکنی به کری‌خوانی ستاره لهستانی دادند و در گام نخست مسابقات المپیک، قهرمان جهان را شکست دادند.


این اولین بار نیست که میخائیل کوبیاک با گفته‌های ناشایستش موجب رنجش ایرانیان می‌شود و او پیش‌تر نیز گفته بود: «من دیگر برای ایرانی‌ها ارزشی قائل نیستم. حتی از نظر من آنها وجود خارجی ندارند و برای من با عرب‌ها فرقی ندارند.»


به همین دلیل کاربران ایرانی پس از برد ایران مقابل تیم لهستان به صفحه اینستاگرام این بازیکن هجوم بردند و با کامنت‌های خود، جواب گستاخی و کری‌خوانی او را دادند. آخرین پست میخائیل کوبیاک در صفحه‌ی اینستاگرامش بیش از ۴۲۹ هزار کامنت خورده است و این بازخورد همچنان ادامه دارد.

View this post on Instagram

A post shared by @sarbazejangenarm_

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала