نماینده مجلس ایران، روحانی را به شکست در برجام متهم کرد

© AP Photo / Iranian Presidency Officeنماینده مجلس ایران روحانی را به شکست در برجام متهم کرد
نماینده مجلس ایران روحانی را به شکست در برجام متهم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2021
اشتراک
نیک بین خطاب به روحانی: مقصر اصلی به سرانجام نرسیدن برجام شما، خود شما هستید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، جواد نیک بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ایران در جلسه امروز گفت: آقای روحانی اگر مصوبه مجلس نبود شما به قهقرا می رفتید. مقصر اصلی اجرا نشدن برجام خود شما هستید. اگر مجلس سال گذشته رئیس جمهور را استیضاح می کرد وضع امسال اینطور نبود. مشکل از جاسوسان در دولت است. جهانگیری می گوید در توسعه کشور موفق نبودیم؛ بله اما در توسعه زندگی خودتان موفق بوده اید.

وی با مهم دانستن موضوع خوزستان، بیان کرد: مسئولان عالی رتبه کشور با حضور در استان خوزستان اعلام می‌کنند که ما در توسعه این استان موفق نبوده‌ایم؛ بله، درست می‌گویند، این افراد در توسعه کشور موفق نبوده اند، اما در توسعه زندگی‌شان موفق عمل کرده اند. این افراد در سال 1357 کجا بودند و الان کجا هستند؟! 

روحانی: اگر قانون مجلس نبود تا قبل عید تحریم‌ها را برداشته بودیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2021
روحانی: اگر قانون مجلس نبود تا قبل عید تحریم‌ها را برداشته بودیم

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در این چند روز باقی مانده باید تصمیم درستی گرفته و با مقصر اصلی این مسائل که همان جاسوسان هستند، برخورد شود. رئیس جمهور به جای پاسخگویی، فرافکنی کرده و اعلام می‌کند اگر تصمیم و مصوبه مجلس نبود، تاکنون تحریم‌ها رفع شده بود! 

نیک بین خطاب به رئیس جمهور ایران گفت: برادر عزیز؛ جناب آقای روحانی، دلم برای شما می‌سوزد، اگر مصوبه مجلس نبود شما به قهقرا می‌رفتید. هشت سال کشور را معطل نگه داشتید، حال مصوبه مجلس را مخالف تحریم می‌دانید؟ مقصر اصلی به سرانجام نرسیدن برجام شما، خود شما هستید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала