هشدار قرمز هواشناسی در خوزستان

© Sputnikهشدار قرمز هواشناسی در خوزستان
هشدار قرمز هواشناسی در خوزستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2021
اشتراک
اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع دماهای بالاتر از ۵۰ درجه در هفته جاری در این استان، هشدار سطح قرمز صادر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام داشت: وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مسجدسلیمان، بهبهان، هندیجان و شادگان، وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر در بستان، دشت آزدگان ، هویزه، شوش، کرخه، هفتکل، آبادان، خرمشهر، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، امیدیه، رامشیر، رامهرمز، آغاجاری، شوشتر، دزفول، گتوند، اندیمشک و ماهشهر در این ۲ روز پیش بینی می‌شود.

آیا استاندار ویژه می تواند مشکلات خوزستان را حل کند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2021
گزارش و تحلیل
آیا استاندار ویژه می تواند مشکلات خوزستان را حل کند؟

تا اواخر وقت فردا یکشنبه وزش باد در برخی از مناطق غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان متوسط خواهد بود و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی در ساعاتی از بعدازظهرها در مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی این استان وجود دارد.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به استقرار توده هوای گرم و خطر گرمازدگی از روز پنجشنبه ۱۷ تیر در استان هشدار سطح قرمز صادر کرده بود که بر این اساس ادارات ۱۸ شهرستان خوزستان روز شنبه ۱۹ تیر تعطیل اعلام شدند.

محمد سبزه زاری، رئیس اداره کل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: تا اواخر وقت فردا یکشنبه وزش باد در برخی از مناطق غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان متوسط خواهد بود و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی در ساعاتی از بعدازظهرها در مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی استان وجود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала