برای انتخاب شهردار تهران، 6 گزینه جدی می شود

© Photo / IRNA برای انتخاب شهردار تهران، 6 گزینه جدی می شود
 برای انتخاب شهردار تهران، 6 گزینه جدی می شود   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2021
اشتراک
ناصر امانی منتخب شورای ششم در تهران در این خصوص که چند نفر از ۱۱ گزینه نهایی در شهرداری به عنوان شهردار جدی است، گفت: هنوز قطعی نشده، ولی باید ببینیم چند نفر پای کار می‌آیند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، اقای ناصر امانی منتخب شورای ششم تهران با اشاره به اینکه ۱۱ گزینه نهایی انتخاب شهردار تا ۴ مرداد فرصت ارائه برنامه به منتخبین شورا دارند، گفت: فکر می‌کنم نهایتا ۶ تا ۷ نفر از گزینه‌ها به صورت جدی پای کار باشند.

شیوه انتخاب شهردار آینده تهران به چه صورت است؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.07.2021
شیوه انتخاب شهردار آینده تهران به چه صورت است؟

ناصر امانی منتخب شورای ششم درباره سرانجام انتخاب شهردار برای پایتخت اظهار داشت: ۱۱ گزینه نهایی قرار است تا دوشنبه هفته آینده ۴ مرداد برنامه‌های خود را به منتخبین شورای شهر ششم ارائه دهند.
امانی خاطرنشان کرد:‌ به گمانم نهایتاً ۶ تا ۷ نفر به صورت جدی پای کار باشند و گزارش برنامه‌هایشان را به منتخبین ارائه کنند.

پیش از این، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران تصریح کرد: با بررسی‌ها و تحقیقات اولیه، لیستی تهیه می‌شود که باید از آنها رزومه دریافت کنیم و با معیارهای تعیین‌شده، تطبیق دهیم در این صورت نیز عده‌ای دیگر از دور خارج می‌شوند؛ از افرادی که در لیست باقی می‌مانند برنامه دریافت می‌کنیم و به آنها امتیاز می‌دهیم تا در نهایت به فرد مورد نظر برسیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала