هشدار اداره هواشناسی به چند استان ایران

© AFP 2023 / Yasser Al-Zayyat هشدار اداره هواشناسی به چند استان ایران
هشدار اداره هواشناسی به چند استان ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2021
اشتراک
سازمان هواشناسی با اشاره به رگبار و وزش باد شدید در ۸ استان نسبت به آبگرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌ های همدیدی و آینده‌ نگری سازمان هواشناسی ایران، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب امروز در برخی مناطق استان‌ های هرمزگان، فارس، بوشهر، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان و جنوب لرستان رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی شده است.

هشدار هواشناسی ایران درباره وقوع طوفان و رگبار در استان های کشور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
هشدار هواشناسی ایران درباره وقوع طوفان و رگبار در استان های کشور

فردا این شرایط با شدت کمتر در مناطق ذکر شده و روز جمعه در برخی مناطق هرمزگان و فارس ادامه دارد. شنبه هفته آینده تشدید بارش‌ها در هرمزگان و جنوب استان‌ های کرمان و فارس پیش بینی شده است. فردا بارش پراکنده در ارتفاعات گیلان و مازندران پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی ایران، از اواخر وقت جمعه و روز شنبه در استان‌ های اردبیل،‌گیلان و مازندران رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعد و برق پیش بینی شده است.

طه سه روز آینده در شرق ایران تداوم وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی شده و امروز گرد و خاک به همراه کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در استان‌ هرمزگان ادامه دارد که فردا شرایط رو به بهبودی خواهد رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала