زیباکلام: شانس زیادی برای آقای رئیسی دیده نمی شود

© REUTERS / Majid Asgaripour/WANAزیباکلام: شانس زیادی برای آقای رئیسی دیده نمی شود
زیباکلام: شانس زیادی برای آقای رئیسی دیده نمی شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2021
اشتراک
صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح طلب در ایران گفته است: «من شانس زیادی برای آقای رئیسی نمی‌بینم. برای اینکه آقای رئیسی قرار است چکار کند. وقتی بودجه و اعتبار نیست وزیر نیروی آقای رئیسی باید چه کند و از کجا اعتبار بیاورد؟»

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مصاحبه منتشر شده در روزنامه آرمان ، آقای زیباکلام استاد دانشگاه تهران در رشته علوم سیاسی در خصوص راه دشوار رئیس جمهور جدید ایران گفت: «یک نزدیکی گسترده و پر رنگی میان کسانی که با آقای رئیسی ظرف یک تا دو سال گذشته  کار می‌کردند و طرفداران آقای احمدی‌نژاد وجود دارد.

پیشی گرفتن ظریف از احمدی نژاد و رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2021
پیشی گرفتن ظریف از احمدی نژاد و رئیسی+عکس

یعنی در عمل اینگونه بوده که احمدی‌نژادی‌ها هسته مرکزی دولت آقای رئیسی را تشکیل می‌دهند...در ستادهای آقای رئیسی...علی‌الاغلب و اکثرا کسانی بودند که  نزدیک به احمدی نژاد بودند. بنابراین ستون فقرات و شاکله دولت آینده را این افراد تشکیل خواهند داد».

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه تاکید کرد: «آینده نگری، برنامه ریزی و بودجه و اعتبار لازم که باید برای نیازهای لازم کشور باید وجود داشته باشد متاسفانه مغفول مانده است. در جهت عکس مساله هسته‌ای، امور نظامی، فرهنگی از اولویت برخوردار بوده است».

گفتنی است، آقای رئیسی تا حدود دو هفته دیگر مراسم تحلیف خود را به عنوان رئیس جمهور در ایران انجام می دهد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала