اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه دستگیر شدند

© Fotolia / gebphotography اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه دستگیر شدند
 اعضای یک باند تبهکاری در ارومیه دستگیر شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
اشتراک
در ارومیه یک باند تبهکار که ایجاد رعب و وحشت و تهدید می کردند دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری اعضای یک باند تبهکار در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به تشکیل پرونده های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی اشخاص می کردند خبر داد.

ناصر عتباتی افزود: حسب اعلام دادستانی ارومیه این افراد با استفاده از شیوه های خشن و تبهکارانه نسبت به تملک و تصرف اراضی اشخاص اقدام می نمودند و در مواردی با آتش زدن محصولات کشاورزی و قطع درختان و تخریب باغات کشاورزی اهالی شرارت می کردند که با عملیات گسترده و همکاری موثر پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی و دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه پرونده قضایی تشکیل و توسط بازپرس ویژه در دست بررسی مفصل می باشد. در این پرونده 6 نفر به اتهامات ذکر شده دستگیر و با قرارهای قانونی روانه زندان شدند و تحقیات تکمیلی و شناسایی سایر عوامل و مرتبطین هم به صورت ویژه در حال انجام هست.

رئیس کل دادگستری استان با تذکر جدی به قانون شکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم و جامعه گفت: بزهکاران و متخلفین و قانون شکنان در استان امنیت نخواهند داشت  دائماً در حال رصد و تحت کنترل خواهند بود و هر کسی به هر نحوی حقوق مردم و جامعه را تضییع کند و دست به اعمال مجرمانه بزند در امان نخواهد بود و سروکار او با دستگاه قضایی خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала