پیام عربی آیت الله کعبی خطاب به مردم خوزستان درباره آب

© Photo / IRNAپیام عربی آیت الله کعبی خطاب به مردم خوزستان درباره آب
پیام عربی آیت الله کعبی خطاب به مردم خوزستان درباره آب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
اشتراک
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اعلام نمود که در ماجرای خشکسالی در خوزستان، تماشاچی نیستیم بلکه از طریق مجراهای قانونی و شرعی و همچنین از طریق مسئولین استانی و ملی، صدای شما را به دفتر مقام معظم رهبری رساندم.

به گزارش اسپوتنیک، آیت‌الله عباس کعبی در اهواز در پیامی به زبان عربی و خطاب به مردم استان اظهار کرد: سلام و درودم را به مردم و فرزندان عزیزمان در خوزستان می‌رسانم و به آن‌ها می‌گویم همان‌طور که می‌دانید در تلاشم تا مطالبات مشروع، قانونی و به حق شما را در رابطه با آب و سایر مشکلات به مسئولین استانی و ملی برسانم.

دستور فوری روحانی برای حل مشکل آب در خوزستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2021
دستور فوری روحانی برای حل مشکل آب در خوزستان

وی افزود: همچنین مطالبات و استغاثه شما در زمینه خشکسالی و بی‌آبی هورالعظیم و رودخانه کرخه را در سطح ملی نیز پیگیری خواهم کرد تا به اذن خدا به راه‌حل درست و سریع مشکلات رسیده و آن را حل کنیم.

کعبی عنوان کرد: ما در این ماجرا تماشاچی نیستیم بلکه از طریق مجراهای قانونی و شرعی و همچنین از طریق مسئولین استانی و ملی در حال پیگیری معضل کم‌آبی هستم و صدای شما را به دفتر مقام معظم رهبری رساندم.

وی افزود: از شما مردم تقاضا دارم که احتیاط کرده و به هجمه‌های دشمن توجه کنید چرا که درصدد سواستفاده از شرایط پیش آمده هستند.

گفتنی است، استان خوزستان در روزهای اخیر با همزمانی افزایش گرما و قطعی برق و آب شرب و کشاورزی مردم شرایط بسیار طاقت‌فرسایی را پشت سر می‌گذارد که باعث تجمع اعتراضی بسیاری از مردم عادی و فعالان زیست‌محیطی در مراکز دولتی شده است. در این روزها، صدها تن از روستاییان اهوازی، علیه سیاست‌های سدسازی بی‌رویه که به خشکاندن رودخانه‌ها و تالاب‌ها، ممنوعیت کشاورزی، مردن احشام و آبزیان و قطع روزی مردم این روستاها منجر شده است، روبروی ساختمان استانداری تجمع کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала