افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا در تهران

CC BY 4.0 / IRNA / افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا در تهران به ۹۰ مرکز
افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا در تهران به ۹۰ مرکز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
اشتراک
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، از افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر ۸۱ مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران فعال هستند که این مراکز در روزهای آینده افزایش می یابد و به ۹۰ مرکز می رسد.

مینو محرز: روزهای سخت‌تری در انتطارمان است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
محرز: روزهای سخت‌تری در انتطارمان خواهد بود

وی ادامه داد: علاوه بر راه اندازی یک مرکز تجمیعی خودرویی واکسیناسیون کرونا واقع در خیابان فاطمی تهران در روز گذشته، تعدادی مرکز هم در چند روز گذشته به بهره برداری رسید.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران توضیح داد: با افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران درصدد هستیم تا هم از ازدحام مردم جلوگیری شود و هم روند واکسیناسیون شتاب بگیرد.

زالی همچنین گفت: روز گذشته هشتاد و یکمین مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران واقع در دژبان مرکز ارتش جمهوری اسلامی راه اندازی شد. ارتش علاوه بر ارایه خدمات موثر در تامین بخش های درمانی، در حوزه واکسینه کردن مردم هم فعالیت های خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون کرونا شرایط مطلوب تری را برای شهروندان تهرانی فراهم کنیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به روند افزایشی تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های تهران اشاره کرد و گفت: هفت هزار ۶۵۰ بیمار کرونایی در تهران تا ظهر یکشنبه ۲۷ تیر ماه در بیمارستان ها بستری بوده که هزار و ۹۰۰ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری بودند.

زالی با یادآوری اینکه تعداد بستری ها در تهران در حال افزایش است از مردم تقاضا کرد پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала