احداث بیمارستان ۶۰ تختخوابی در ۴ روز توسط ارتش ایران +ویدئو، عکس

© Sputnik / Alexandr Kryazhevاحداث بیمارستان ۶۰ تختخوابی در ۴ روز توسط ارتش ایران
احداث بیمارستان ۶۰ تختخوابی در ۴ روز توسط ارتش ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2021
اشتراک
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان تنفسی ۶۰ تختخوابی در سیستان و بلوچستان راه اندازی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، احداث بیمارستان ۶۰ تختخوابی کرونایی نیروی زمینی ارتش با ارتباط ویدئوکنفرانسی فرمانده کل ارتش و با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار، امام جمعه زاهدان و فرمانده قرارگاه استانی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش در زاهدان افتتاح شد. این بیمارستان سازه‌ای فلزی دارد و دائمی است و فقط چهار روز زمان برای ساخت آن برده است.


در این مراسم امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول ولایت محوری عدالت محوری و شایسته سالاری در نیروی زمینی ارتش گفت: «ولایت برای ما نعمت است و ولایتمداری یک توفیق است».
وی همچنین افزود: «در شکرگذاری در داشتن نعمت ولایت، نیروی زمینی دو راه را برگزیده است. اول اطاعت از ولایت است و دوم خوب کار کردن، درست کار کردن و حضور به هنگام و لبیک گفتن به هنگام است. یک روز این لبیک در مبارزه مستقیم با دشمنان است که وجود ۴۸ هزار شهید در ارتش نشانه این حضور بهنگام است و یک روز در خدمت به مردم در حوادث غیرمترقبه نشانه این حضور به هنگام و ولایتمداری است. و کمک به مردم در سیل و زلزله توسط نیروی زمینی ارتش، عین ولایتمداری بود و امروز که ویروس منحوس کرونا، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده، کمک به مردم را عین ولایتمداری می‌دانیم.»

View this post on Instagram

A post shared by @iran1_255


غالب کاربران بسیاری ضمن تحسین و قدردانی از نیروی ارتش ایران، عنوان می‌کنند ارتش همیشه در صحنه و خدمت‌رسانی به مردم حاضر است و با جان و دل به مردم خدمت می‌کند و این موضوع برای مردم به خوبی قابل لمس است. برخی از کاربران نیز با گلایه و شکایت عنوان می‌کنند در حالی که دنیا در حال رهایی و خداحافظی با کرونا است، ایران در حال ساختن بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی می‌باشد. جمعی از کاربران نیز این اتفاق را مدیون فضای مجازی می‌دانند که صدای مردم سیستان و بلوچستان را به گوش همگان رساند تا مشکلی از مشکلات این استان محروم کم شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала