چگونه مذاکرات با پلتفرم‌های بین‌المللی پیش رفت؟

© Photo / IRNA آذری جهرمی
 آذری جهرمی   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2021
اشتراک
جهرمی: از مراجع داخلی، پاسخ روشن و شفاف و یا مجوزی برای پیشبرد ادامه مذاکرات دریافت نکردیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز 15 ژوئیه (پنج‌شنبه) در کانال تلگرامی خود نوشت: «علیرغم برخی ادعاها، برای تعامل با پلتفرم‌های بین‌المللی مذاکرات و دیدارهای متعددی با برخی از آن‌ها توسط دولت صورت گرفت که گزارش مذاکرات و اقدامات به مراجع ذیصلاح اعلام و ارسال شد».

پلیس ایران: عضو کردن بی‌اجازه در کانال‌های تلگرام جرم است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2021
پلیس ایران: عضو کردن بی‌اجازه در کانال‌های تلگرام جرم است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایارن بدین ترتیب برخی از عوامل به نتیجه نرسیدن مذاکرات ایران با پلتفرم‌های بین‌المللی را تشریح کرد.

وی افزود: « در برخی از این مذاکرات، نمایندگانی از سایر دستگاه‌های کشور هم حضور یافتند. اما در هر حال از مراجع داخلی، پاسخ روشن و شفاف و یا مجوزی برای پیشبرد ادامه مذاکرات دریافت نکردیم.

همچنین پس از خروج دولت آمریکا از تعهدات خود از برجام و تشدید سایر تحریم‌ها، لغو برخی قوانین معافیت ایران از تحریم‌ها هم صورت گرفت و تشدید ادعاهای حقوق‌بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هم مزید برعلت شد تا عملا تعامل با پلتفرم‌های بین‌المللی به سختی میسر شود.

پرداختن به موضوع  مهم حکمرانی سایبری،  ضرورتی است که امروز  در صدر توجهات بسیاری  از کشورهاست» و برای کمک به دست‌اندرکاران فعال در این عرصه، قصد دارد برخی از تجربیات و مشاهدات خود را به اشتراک بگذارد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала