وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران سبب مرگ پنج تن شد

© Photo / Tasnim News Agencyآتش سوزی گسترده در تهران
آتش سوزی گسترده در تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2021
اشتراک
عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد و پس از آن اقدامات برای تشخیص علت حادثه انجام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، حوالی ساعت ۲۱:۰۳ دقیقه امشب (پنجشنبه 15 ژوئیه به وقت محلی) حریق یک کارگاه مبل سازی در اتوبان آزادگان به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد.

رییس اورژانس تهران ادامه داد: « با اعلام این خبر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می شوند. اورژانس تهران تصریح کرد: « متاسفانه در این حادثه تا این لحظه ۵ نفر جان باخته و ۴ نفر بعد از اقدامات اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند».

وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران سبب مرگ پنج تن شد.

سروان محمد نظری، رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: «در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه امشب وقوع حریق در یک کارگاه مبل‌سازی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که در پی آن ماموران کلانتری خانی‌آبادنو به محل حادثه واقع در علی‌آباد اعزام شدند.  متاسفانه تاکنون ۵ نفر به دلیل دودگرفتی در آتش‌سوزی جان خود را از دست دادند و یک مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شده است.

​ یکی از عوامل نگهبانی کارگاه مبل‌سازی دستگیر شده است. این فرد که قصد فرار داشت توسط عوامل کلانتری دستگیر و به کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد منتقل شده است.

 عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد و پس از آن اقدامات برای تشخیص علت حادثه انجام خواهد شد. پنج قربانی آتش‌سوزی کارگاه مبل‌سازی علی‌آباد پایتخت تبعه کشور افغانستان بودند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала