عصبانیت و فحاشی وزیر بهداشت ایران به توهین نماینده زاهدان +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عصبانیت و فحاشی وزیر بهداشت ایران به توهین نماینده زاهدان
عصبانیت و فحاشی وزیر بهداشت ایران به توهین نماینده زاهدان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2021
اشتراک
درگیری لفظی شدید سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران با فداحسین مالکی، نماینده زاهدان سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان سیستان و بلوچستان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین این وزارتخانه برگزار شد، که در این جلسه سعید نمکی، وزیر بهداشت در واکنش به اظهارات نماینده سیستان و بلوچستان عصبانی شد و پاسخ تندی به او داد که ویدئوی این درگیری لفظی و توهین‌آمیز میان آنها در این جلسه که با پخش زنده از شبکه هامون صورت گرفت،‌ با سرعت زیادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و کاربران فراوانی به آن واکنش نشان می‌دهند.


در این گفت‌و‌گو که منجر به بحث شد، مالکی از عواقب حقوقی و قضائی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می‌گوید و نمکی هم در پاسخ گفت: «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم ... .»
در ادامه این درگیری لفظی در حالیکه برخی حاضران در جلسه تلاش می‌کنند تا درگیری لفظی میان دو نفر خاتمه یابد، اما وزیر بهداشت به یکباره از ادبیاتی رکیک استفاده می‌کند.


بسیاری از کاربران معتقدند در شرایطی که مردم سیستان و بلوچستان نیاز به امکانات، تجهیزات و توجه پزشکی بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا دارند و فارغ از اینکه حق با کدامیک از این دو مسئول بوده، این رفتار و درگیری لفظی به جای کمک به مردم، پاک کردن صورت مسئله و فرصت سوزی بیش نیست. جمعی از کاربران معتقدند وزیر بهداشت بی‌ادبی نکرده است و نماینده سیستان و بلوچستان بی‌ادبی کرده است که وزیر بهداشت ملت ایران را کس و ناکس خطاب کرده است. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند کم‌کاری از نماینده این شهر است که مردمش تا این حد در فقر زندگی می‌کنند و بهتر است به جای بی‌ادبی، فعالیت خود را در جهت رشد شهرش به کار ببندد.


گروهی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند مسئولان ایرانی به جای همفکری و پیدا کردن راه‌حل برای مشکلات مانند ارازل‌ها با هم دعوا می‌کنند و همین دلیل فقر و فلاکت و سوءمدیریت این افراد است و مطمئنا اگر بحث در این جلسه کمی بیشتر ادامه داشت نیروی انتظامی مداخله می‌کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала