واکنش تند رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به سخنان امروز روحانی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش تند رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به سخنان امروز روحانی
واکنش تند رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به سخنان امروز روحانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2021
اشتراک
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران به اظهارات امروز حسن روحانی در خصوص مذاکرات هسته‌ای واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در واکنش به سخنان امروز حسن روحانی بیان داشت: آقای رئیس جمهور! اصل۶۰ قانون اساسی زمانی لطمه خورد که دولت ژنرال‌ها از ابتدایی ترین وظایف خود که تامین بدون دغدغه کالاهای اساسی مردم بود، درمانده شد؛ اصل۱۱۳قانون اساسی زمانی لطمه خورد که شما اقتصاد ایران را شرطی کردید و آن را به تصمیمات اروپایی ها و آمریکایی‌ها گره زدید.

جلال زاده در ادامه در حساب توئیتری خود می‌نویسد: قانون مترقی ۱۱ آذر مجلس، به جاده ظالمانه یک طرفه برجام پایان داده و غربی ها را متوجه استقلال سیاسی نظام از قدرت ها و اراده ملی ایرانیان در صیانت از حقوق خود و افزایش توان صلح آمیز هسته‌ای کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران نوشت: آقای رئیس جمهور! بهتر بود پیش از سخنان امروزتان در هیئت دولت با آقایان صالحی و عراقچی که از اعضای تیم ملی! مذاکره کنندگان شما هستند در خصوص منافع قانون آذر ماه مجلس در پر کردن دستشان در مذاکرات وین مشورت می‌کردید.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران روز چهارشنبه در نشست هیات دولت اظهار داشت: چرا وقتی تیم ملی ما در مذاکرات پیروز می‌شود و سه گل می‌زند چرا سختمان است که کف بزنیم و آفرین بگوییم؟ چرا سختمان است که به پیروزی در برابر بازیگران قوی صحنه بین‌المللی تعظیم کنیم، باید انجام بدهیم، این خط و آن خط، این جناح و آن جناح و این دولت و آن دولت ندارد.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سفره آماده است و کار آماده شده قاعدتا فرصت دولت دوازدهم را از دستش گرفتند اما امیدواریم دولت سیزدهم بتواند این کار را تکمیل کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала