افتتاحیه پرحاشیه یک پارچه فروشی با مدل‌های زن منجر به پلمب مغازه شد +ویدئو، عکس

© Photo / سمیه نورافتتاحیه پرحاشیه یک پارچه فروشی با مدل‌های زن منجر به پلمب مغازه شد
افتتاحیه پرحاشیه یک پارچه فروشی با مدل‌های زن منجر به پلمب مغازه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2021
اشتراک
حضور زنان و دختران بی‌حجاب برای تبلیغات در افتتاحیه یک پارچه فروشی در مهاباد، حاشیه‌ساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، از هفته‌ی گذشته ویدئوهایی از افتتاحیه یک پارچه فروشی در مهاباد یکی از شهرهای کردنشین در استان آذربایجان غربی در فضای مجازی منتشر می‌شود که در آن دختران و بانوان بی‌حجاب در افتتاحیه این پارچه فروشی حضور دارند. این موضوع بازتاب فراوانی در صفحات اجتماعی داشته است و کاربران با نظرات بسیار متفاوت درباره آن اظهارنظر می‌کنند.


پس از انتشار این ویدئو، اکبر تایوغ، مسئول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی گفت: «دادستان مهاباد به ماجرا ورود پیدا کرده است. و هفته گذشته که یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان اقدام به مراسم افتتاحیه غیراخلاقی و استفاده از تبلیغات نامتعارف در این شهر کرده بود، به محض اطلاع، دادستان پیگیر این موضوع شد. همچنین با ورود دادستانی مهاباد ضمن پلمب این واحد پارچه فروشی صاحب مغازه شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد و سایر عوامل دخیل نیز شناسایی وتحت تعقیب قرار گرفتند. و این پرونده هم اکنون توسط دادستانی مهاباد در دست بررسی و نتایج آن بعد از مشخص شدن اطلاع رسانی می‌شود.»


کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان دادند. برخی از کاربران ضمن اظهار تاسف عنوان می‌کنند افراط در هر چیزی الزاما جذابیت ندارد و این افتتاحیه بیشتر برای یک سالن زیبایی مناسب بود تا یک پارچه فروشی؛ این کاربران، این اتفاق را یک نمونه استفاده ابزاری از زنان توسط مدعیان پیشرفت می‌خوانند. برخی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند از دیدن این افتتاحیه بسیار لذت بردند و ای کاش در ایران چنین سخت‌گیری‌هایی نبود. جمعی از کاربران به زیبایی زنان کرد اشاره می‌کنند و این زیبایی را تحسین می‌کنند. جمعی دیگر با کنایه و تمسخر عنوان می‌کنند این افتتاحیه با اختتامیه آن همراه شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала