ادامه واکنش‌های کاربران به رونمایی سایت همسریابی همدم در ایران +ویدئو، عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر ادامه واکنش‌های کاربران به رونمایی سایت همسریابی همدم در ایران
ادامه واکنش‌های کاربران به رونمایی سایت همسریابی همدم در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2021
اشتراک
پلتفرم همسریابی "همدم" با هدف تسهیل ازدواج پایدار و آگاهانه جوانان، با حضور محمدباقر قالیباف رونمایی شد.

به گزارش اسپوتنیک، پلتفرم همدم، سایتی با هدف تسهیل ازدواج پایدار و آگاهانه جوانان و امکان جستجو و انتخاب زوج را فراهم می‌کند که رونمایی از این پلتفرم با حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی انجام شد.


رئیس مجلس درباره اهمیت این پلتفرم گفت: «پلتفرم همدم یعنی فرزند زمانه خویش هستیم و توانسته‌ایم با کمترین هزینه، بیشترین کار را با خطایی متمایل به صفر انجام دهیم در حالی که بسیاری از اقدامات پرخرج در سازمان‌های مختلف نتوانست این کار را انجام دهد.»
وی در ادامه تداوم خانواده، به خصوص در ۵ سال نخست را نسبت به تشکیل خانواده بسیار مهم‌تر دانست و افزود: «راه‌اندازی پلتفرم همدم اقدام بسیار به جایی بود که با همه مسائل ایرانی و اسلامی و سنت‌های اصیل نهاد خانواده سنخیت دارد.»

View this post on Instagram

A post shared by MojNews (@mojnews)


قالیباف با بیان اینکه انتخاب همسر برای جوانانی که در اوج احساسات هستند، باید همراه با عقلانیت و آگاهی باشد گفت: «در این امر بسیار مهم نیازمند مشاوران مؤمنی هستیم که در این زمینه از علم روز برخوردار باشند و پلتفرم همدم تلاش کرده تا مبتنی بر سنت‌های خانواده و مبانی اسلامی، با استفاده از روش‌های نوین و علمی به جوانان برای انتخابی آگاهانه و ازدواجی پایدار تحت نظر خانواده کمک کند.»


کاربران بسیاری به این اقدام واکنش نشان دادند. بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند اگر اشتغال، رفاه، مسکن و سایر تسهیلات ازدواج برای جوانان فراهم شود جوانان خود، خیلی خوب می‌دانند برای خود همسر برگزینند و نیازی به سایت همسریابی ندارند.


برخی از کاربران معتقدند نمی‌توان اطمینان کرد و این سبک از ازدواج را موفق نمی‌دانند. اما برخی از کاربران عنوان می‌کنند چون سایت همدم یک سایت رسمی است می‌تواند در پیدا کردن همسر با ملاک‌های موردنظر جوانان کمک بزرگی انجام دهد. گروهی از کاربران با تمسخر این سایت عنوان می‌کنند تا زمانی که مشکلات اقتصادی در ایران وجود دارد ازدواج اینترنتی صورت نگیرد بهتر است. عده‌ای از کاربران نیز معتقدد افراد برای تشکیل زندگی، در سایت همسریابی به دنبال همسر نمی‌گردند و این سایت بیشتر به ازدواج‌های موقت منجر می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала