آیا رکوردداران خواندن برای ایران در کشورهای دیگر ساکن هستند؟ +ویدئو

© Photo / СOURTESY TEHRAN SYMPHONY ORCHESTRAآیا رکوردداران خواندن برای ایران در کشورهای دیگر ساکن هستند؟
آیا رکوردداران خواندن برای ایران در کشورهای دیگر ساکن هستند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2021
اشتراک
کاربران از اقامت سالار عقیلی و محمد معتمدی در خارج از ایران انتقاد می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی‌ست شایعه اقامت دو خواننده ایرانی که رکوردار خواندن برای "ایران" هستند در خارج از کشور ایران، در فضای مجازی پخش شده است و کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان می‌هند.


ضمن اینکه بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نیز در پیامی نوشت: «رکوردداران خواندن برای ‎«ایران»، دیگر در کشورشان زندگی نمی‌کنند. ‎«سالار عقیلی» مدتهاست که با خانواده در ‎اسپانیا اقامت دارد و «‎محمد معتمدی» هم در ‎هلند. این یک انتخاب شخصی‌ست و قابل احترام. اما زین پس، با مکث و تامل بیشتری هنگام شنیدن آثاری برای وطن، حس بگیریم.»


پس از انتشار این خبرها در صفحات اجتماعی، محمد معتمدی در ویدئویی خبر از حضور خود در ایران را داد و این شایعه را تکذیب کرد. اما از آنجایی که سالار عقیلی تاکنون هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد، کاربران بیشتری به این مسئله واکنش نشان می‌د‌هند و اقامت سالار عقیلی را در خارج از ایران حقیقت می‌خوانند.

View this post on Instagram

A post shared by jijo_gorgan (@jijo_gorgan)


جمعی از کاربران عنوان می‌کنند باید دید سالار عقیلی در پاسخ به این اقدامش چه توضیحی دارد. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند زمان همه چیز را روشن می‌کند و مشخص خواهد شد چه کسی وطنش را بیشتر دوست دارد. گروهی از کاربران معتقدند اگر برخی از سخت‌گیری‌ها در ایران کمتر می‌شد چرا مردم باید اقدام به مهاجرت کنند؟! مردم در کشور خود می‌مانند، به خوبی زندگی می‌کنند و برای آبادانی سرزمینشان تلاش می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала