روش نوین رئیسی برای انتخاب وزرا و معاونان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / روش نوین رئیسی برای انتخاب وزرا و معاونان
روش نوین رئیسی برای انتخاب وزرا و معاونان   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2021
اشتراک
سامانه انتخاب مدیران برای انتخاب کابینه توسط ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران راه اندازی شده است. سامانه ای جهت مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سیدابراهیم رئیسی در خلال تبلیغات‌های انتخاباتی به مردم ایران وعده را داده بود که مردم را در فرآیند انتخاب مسئولین دولت خود مشارکت خواهد داد. این البته مبتنی بر اصل مشارکت‌دهی حداکثری مردم در حکمرانی هست که قطعا موفقیت بیشتر دولت را منجر خواهد شد. 

در دیدار اعضای کابینه روحانی با رئیسی چه گذشت؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2021
در دیدار اعضای کابینه روحانی با رئیسی چه گذشت؟

سامانه‌ای به این منظور راه‌اندازی شده تا اشخاص مستعد و دارای ظرفیت یا از طریق خودشان و یا از طریق افرادی که به ظرفیت‌های آنان پی برده‌اند، به این سامانه معرفی شوند تا ماحصل آن احصای تمامی ظرفیت‌های موجود برای انتصاب مدیران کشور باشد.

سیدابراهیم رئیسی در صفحه اصلی این سامانه خطاب به مردم نوشته است: «با حمد و ثنای الهی و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از یکایک ملت بزرگ ایران جهت خلق حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حسن اعتماد به این بنده خدا و خادم مردم، آنگونه که قبلا نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی خود انتخاب خواهند شد.

رئیسی در این خصوص گفت: از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه‌ها، احزاب، تشکل ها و آحاد مردم تقاضا دارم چنانچه فردی با شاخص های فوق الذکر و در تراز دولت مردمی می شناسند نسبت به معرفی وی در سامانه اقدام نمایند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала