گریه‌های دختر بلوچستانی از غم بی‌آبی بار دیگر خبرساز شد +ویدئو، عکس

© Photo / Abdolhakim Baharگریه‌های دختر بلوچستانی از غم بی‌آبی بار دیگر خبرساز شد
گریه‌های دختر بلوچستانی از غم بی‌آبی بار دیگر خبرساز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2021
اشتراک
بازتاب گسترده ویدئوی گریه‌ی تلخ دخترک بلوچستانی زمینه‌ی گفتگوی مجدد را با او فراهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته اخیر ویدئویی از یک دختر خردسال اهل استان سیستان و بلوچستان در فضای مجازی منتشر شد که در آن ویدئو دخترک به خاطر مشکل بی‌آبی، بی‌توجهی مسئولان و نیاز به کمک، اشک می‌ریخت. این ویدئو کاربران ایرانی بسیاری را متاثر کرد و در حمایت از این دخترک و مردم این خطه، از عملکرد ضعیف دولت در خدمت‌رسانی به مردم این استان انتقادات فراوانی کردند.


برخلاف اینکه مردم ایران بر این واقف‌اند که مردم استان سیستان و بلوچستان از محرومترین مردم در این کشور هستند و هر بار طلب یاری کرده‌اند یاری رسانی نداشته‌اند، برخی عنوان می‌کنند افرادی نازنین، این دختر خردسال را مجبور کردند که این‌گونه به دروغ از کمبود امکانات و کم‌آبی در روستای ملادادی بگوید. به همین منظور بار دیگر گفتگویی ترتیب داده شد تا این دخترک از حقیقت ماجرا بگوید.
نارنین نیز در این گفت‌وگو گفت: «هیچ شخصی مرا مجبور به این کار نکرد و من تنها خواستم با این کار به روستای خود کمک کنم و مشکلی از مشکلات روستایم کم کنم.»


کاربران در بخش نظرات این ویدئو عنوان می‌کنند چرا این کودک باید دروغ بگوید وقتی همه‌ی مردم ایران از نبودن آب آشامیدنی مناسب در این استان خبر دارد و هر چند وقت خبر از غرق شدن کودکان در کنار رودخانه‌ها منتشر می‌شود. این کاربران به تمسخر و کنایه از مسئولان ایرانی که تنها به قدرت و جایگاه خود می‌اندیشند و در این جایگاه مشکلی از مشکلات مردم کم نمی‌کنند سخن می‌گویند و عنوان می‌کنند حقیقتا حق این مردم را باید از چه کسانی مطالبه کرد چرا کسی در این دولت پاسخگو نیست؟!


جمعی از کاربران نیز به چادر مشکی که بر سر این دخترک بود اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند چرا در ویدئو قبل خبری از چادر نبود؟! آیا او را وادار به چادر زدن کرده‌اند؟! و بهتر نیست به مشکل بی‌آبی آنان رسیدگی شود تا تدارک چادر برای یک دختر خردسال؟!

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала