واکنش مردم ایران در پی قطعی های مکرر برق

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش مردم ایران در پی قطعی های مکرر برق
واکنش مردم ایران در پی قطعی های مکرر برق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2021
اشتراک
در پی قطعی های مکرر برق در استان های مختلف ایران، مردم و افراد برجسته این کشور در فضای مجازی موج انتقاد نسبت به عملکرد و پاسخگویی مسئولین مربوطه به راه انداخته اند.

به گزارش اسپوتنیک، قطعی این روزهای برق در ایران باعث شده است تا کاربران فضای مجازی هم با ادبیات طعنه آمیز نسبت به این مشکل سراسری در ایران واکنش داده و از مسئولین انتقاد کنند.

افراد مشهوری چون علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و سردار آزمون بازیکن تیم ملی ایران، با انتشار "استوری" در حساب‌ های اینستاگرامی خود از قطعی پیاپی برق انتقاد کردند.

علی کریمی در "استوری انتقادی" در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: وزارت نیرو اعلام کرد: دیگه برق نمیره فقط روزی دو ساعت میاد.

سردار آزمون نیز به همین صورت با انتشار "استوری انتقادی" نوشت: مردمتان را به بیت‌ کوین فروختین؟ دمتون گرم به این غیرت.

محمد دلاوری مجری تلویزیون ایران، با انتقاد از قطعی مکرر برق و عدم پاسخگویی مسئول مربوطه گفت: مسئولین صنعت برق انگار با مردم لج کرده اند و هزاران کیلومتر با اطلاع رسانی فاصله دارند. وی هم چنین از جدول رنگارنگی که صحیح هم نیست انتقاد کرد.

این در حالی است که به علت قطعی برق مکرر و نامنظم بسیاری از بیماران بستری در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و حتی خانگی دچار مشکلات عدیدی شده اند، گفته شده است که در پی خاموشی های مکرر تعدادی از بیماران بستری در سی سی یو بخاطر قطعی برق فوت شده اند.

همچنین کنفرانس خبری فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران نیز، دوشنبه ۱۴ تیر، پیش از دیدار با تراکتور در حالی برگزار شد که برق استادیوم آزادی قطع شد و نشست خبری در فضای بدون برق برگزار شد.

در روزهای گذشته و به‌ رغم گرمای طاقت‌ فرسای تابستان، مناطق گسترده‌ ای در استان‌ های تهران، البرز، قم، سیستان و بلوچستان و برخی شهرهای ایران از جمله اهواز، اصفهان، شیراز، تبریز و نقاط مختلف دیگر، با قطعی‌ برق و ساعت‌ ها خاموشی مداوم و طولانی‌‌ مدت از پیش اعلام‌ نشده مواجه شدند.

این در حالی است که وزارت نیرو روزانه جدول‌ های خاموشی شهرها و استان‌ ها را به تفکیک اعلام می‌ کند تا مردم شرایط زندگی روزمره خود را با آن تطبیق دهند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала