خبر مهم جهانگیری درباره قطع برق تا نیمه ماه بعد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / خبر مهم جهانگیری درباره قطع برق تا نیمه ماه بعد
خبر مهم جهانگیری درباره قطع برق تا نیمه ماه بعد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2021
اشتراک
معاون اول رئیس جمهور ضمن بیان اینکه حداکثر تا اوایل مردادماه بحران خاموشی برق خواهیم داشت، گفت: در نشست فردای هیأت دولت وزیر نیرو فرمانده مقابله با خاموشی‌ها شده و اختیارات ویژه طبق اصول ۱۲۷ و ۱۳۸ قانون اساسی به او خواهیم داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز (سه‌شنبه) ۱۵ تیر در حاشیه بازدید از بازدید از مرکز ملی راهبردی شبکه برق ایران (دیسپاچینگ) اظهار داشت: ما حداکثر تا اوایل مردادماه بحران خاموشی خواهیم داشت.

واکنش مردم ایران در پی قطعی های مکرر برق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2021
واکنش مردم ایران در پی قطعی های مکرر برق

وی افزود: وزیر نیرو طبق اصل ۱۲۷ و ۱۳۸ قانون اساسی در نشست فردای هیأت دولت اختیاراتی را برعهده خواهد گرفت و قرار است او در نقش فرماندهی این حادثه «بحران خاموشی برق» مدیریت لازم را داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: محدودیت‌هایی قرار است برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شود چرا که ما دچار کمبود برق هستیم و این محدودیت‌ها در ۲ تا ۳ هفته آینده برای آنها اعمال خواهد شد این در حالی است که این واحدی صنعتی و تولیدی تعطیلات تابستانی داشته و از این ایام برای بازسازی و تعمیرات استفاده می‌کنند لذا از آنها خواسته‌ایم که این کار را در ایام پیش‌رو انجام بدهند.

جهانگیری گفت: وزارت نیرو اجازه دارد به واحدهای صنعتی اعلام کند که آنها می‌توانند از ۱۰ درصد برق‌شان استفاده کنند و این اقدامات وزارت نیرو برای حفاظت از شبکه برق و توزیع برق کشور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала