انتقاد به وضع واکسیناسیون و بازی با رنگ‌ها در ایران +ویدئو

© AFP 2023 / Nhac Nguyenانتقاد به وضع واکسیناسیون و بازی با رنگ‌ها در ایران
انتقاد به وضع واکسیناسیون و بازی با رنگ‌ها در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2021
اشتراک
با آغاز موج پنجم کرونا در ایران دکتر طبرسی از وضعیت واکسیناسیون و بازی با رنگ‌ها انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، استان‌های جنوبی ایران به ویژه سیستان و بلوچستان با آغاز موج پنجم کرونا در وضعیت بدی به سر می‌برند و این موضوع سبب انتقادات فراوان پزشکان و مردم در این کشور شده است.


دکتر طبرسی از پزشکان مرجع مبارزه با کرونا در ایران و از مدیران بیمارستان مسیح دانشوری که در تولید واکسن برکت نیز همکاری داشته است در برنامه تلویزیونی از وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا به شدت انتقاد کرد.


او از رنگ‌بندی شهرهای کرونایی سخن گفت و عنوان کرد بسیار خنده‌دار است که از چند روز قبل اعلام می‌شود شنبه تهران قرمز است.
وی همچنین از روند واکسیناسیون انتقاد کرد و گفت: «این چه نوع واکسن زدنی است که افراد تجمع می‌کنند؟! وقتی واکسن داخلی هست چرا تزریق نمی شود.» او در ادامه‌ی صحبت‌هایش از سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران خواست که تیم بهداشت و درمان خود را مستقر کند و وارد عمل شود.


کاربران درخواست آقای دکتر طبرسی از رئیس جمهور رئیسی را به نوعی انتقاد آشکار از وزارت بهداشت حسن روحانی می‌دانند و عنوان می‌کنند شرایط و اوضاع کرونایی هر روز در ایران در وضعیت بدتری قرار می‌گیرد و پس از انتخابات ریاست جمهوری نیز، تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان کرونایی بیشتر شده است.


این کاربران عنوان می‌کنند بسیاری از کشورها در وضعیت سفید قرار دارند و شهروندانشان را واکسینه می‌کنند امل ایران در وضعیتی نابسامان واکسیناسیون قرار دارد و وارد پیک پنجم کرونا می‌شود و گویا این پیک‌ها به نفع مسئولین ایرانی است که برای بهبود وضعیت مردم کاری نمی‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала