تراژدی المپیک توکیو +عکس، ویدئو

© Sputnik / Vladimir Astapkovich تراژدی المپیک توکیو
تراژدی المپیک توکیو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2021
اشتراک
آیا کیمیا علیزاده در تیم پناهندگان در المپیک توکیو، به مصاف حریفان ایرانی‌ خواهد رفت؟

به گزارش اسپوتنیک، خبر مبنی بر احتمال رویارویی ورزشکاران تیم پناه‌جویان با بازیکنان کاروان ورزشی ایران در مسابقات المپیک توکیو، سوژه خبری شبکه‌های اجتماعی شده است.

چیزی به شروع رقابت‌های المپیک توکیو نمانده است و تیمی از ورزشکاران، که از ایران به کشور‌های دیگر مهاجرت کردند با عنوان تیم پناه‌جویان ایرانی زیر پرچم کشوری دیگر در مسابقات المپیک در تقابل با بازیکنان تیم ملی ایران حاضر خواهند شد.
View this post on Instagram

A post shared by Iranwire.com (@iranwire)

یکی از مهم ترین بازیکنان تیم پناه‌جویان کیمیا علیزاده است که به احتمال زیاد در تقابل با نمایندگان تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت. در تیم تکواندوی ایران، ناهید کیانی است که جواز حضور در رقابت‌های المپیک توکیو را کسب نموده و به زودی در تقابل با کیمیا علیزاده قرار خواهد گرفت.
کیمیا علیزاده در المپیک ۲۰۱۶ موفق به کسب عنوان اولین بانوی ایرانی مدال طلای المپیک شد. وی حدود دو سال است که به آلمان مهاجرت کرده و در آنجا پناهنده شده است.
تعدادی از کاربران دلیل مهاجرت کردن ورزشکاران ایرانی را کم توجهی به نیازهای آن‌ها دانسته‌اند. عده‌ای از کاربران ورزشکاران پناهنده شده را، ایرانی می‌دانند و برای هر دو تیم ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنند. برخی از کاربران از حس غربت گفتند که اگر در کشور خودت نباشی، این حس برای تو غیرقابل تحمل خواهد بود. تعدادی دیگر از کاربران کیمیا علیزاده را به وطن فروشی و ایران ستیزی متهم نمودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала