بنت: چرا 20 اسرائیلی از پرواز به روسیه اخراج شدند

© Photo / IRKUT Corporationبنت: چرا 20 اسرائیلی از پرواز به روسیه برکنار شدند
بنت: چرا 20 اسرائیلی از پرواز به روسیه برکنار شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2021
اشتراک
نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل گفت که شهروندانی که به خاطر اوج کرونا در روسیه، بدون مجوزهای ویژه سعی داشتند از اسرائیل به منطقه "قرمز" پرواز کنند، از هواپیما خارج شدند.

به گزارش اسپوتنیک، نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل در خصوص عدم اجازه مسافرت به عده ای از اسرائیلی ها در پرواز به مسکو گفت، شهروندانی که به دلیل وضعیت اپیدمیولوژیک کشور بدون مجوزهای ویژه سعی داشتند از اسرائیل به منطقه "قرمز" پرواز کنند، از هواپیما خارج شدند.

سخنگوی روسیه : خبر منتشره در اسرائیل دروغ است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2019
سخنگوی روسیه : خبر منتشره در اسرائیل دروغ است

پیش از این گزارش شده بود که مقامات اسرائیلی بیش از 20 شهروند را که قصد داشتند بدون اجازه کمیسیون ویژه به فدراسیون روسیه پرواز کنند را از پرواز به روسیه خارج کردند. اکنون لازم است یهودیان از کشورهایی که دولت اسرائیل به دلیل وضعیت ویروس کرونا، منطقه "قرمز" نامیده می شود، صرف نظر کنند.

بنت پیش از جلسه هفتگی کابینه گفت: "پرواز به کشور" قرمز"فقط با اجازه امکان پذیر است و من گزارش می دهم افرادی که سعی در سرپیچ این قانون داشتند از هواپیما خارج شدند."

اسرائیل روز دوشنبه ممنوعیت سفر خود به شش کشور با شیوع بالا را تا 11 ژوئیه تمدید کرد. بازدید از روسیه، آرژانتین، برزیل، آفریقای جنوبی، مکزیک و هند بدون اجازه کمیسیون ویژه جرم کیفری و اداری محسوب می شود و مجازات آن 5000 شیلک اسرائیل (بیش از 1.5 هزار دلار) است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала