پروازهای آموزشی رزمی روسیه بر فراز دریای سیاه در شرایط برگزاری رزمایش ناتو

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر پروازهای آموزشی رزمی روسیه بر فراز دریای سیاه در شرایط برگزاری رزمایش ناتو
پروازهای آموزشی رزمی روسیه بر فراز دریای سیاه در شرایط برگزاری رزمایش ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2021
اشتراک
هواپیماهای ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه همراه با هواپیمایی منطقه نظامی جنوب روسیه پروازهای آموزشی رزمی بر فراز دریای سیاه انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، این خبر را اداره اطلاعات رسانی ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه منتشر کرده است.

امتناع ناتو از خروج از دریای سیاه حتی پس از حادثه رخ داده برای ناوشکن انگلیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
امتناع ناتو از خروج از دریای سیاه حتی پس از حادثه رخ داده برای ناوشکن انگلیسی

رزمایش بزرگ Sea Breeze  از روز دوشنبه در قسمت شمال غربی دریای سیاه آغاز شد. پیش بینی می شود تا 10 ژوئیه، 5000 نظامی ، 40 هواپیما و 32 کشتی از 32 کشور از جمله اوکراین، ایالات متحده آمریکا و دیگر اعضای ناتو دراین رزمایش شرکت کنند. همانطوری که در وزارت دفاع روسیه خاطرنشان شد ، نیروها و وسایل ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه "مجموعه اقدامات را برای کنترل اقدامات ناوهای" شرکت کننده در این رزمایش انجام می دهند.

در اطلاعیه منتشره از سوی ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه گفته می شود هواپیماهای جنگی روسیه در جریان پروازهای خود حملات موشکی و بمبی علیه کشتی های دشمن فرضی را تمرین کردند.

توضیح داده می شود که جنگنده بمب افکن های سوخو 34  (Su-34) و جنگنده های رهگیر سوخو27 (Su-27)،جنگنده های چند منظوره Su-30SM و بمب افکن های خط مقدم Su-24M در این پروازها استفاده شده است. قبل از پروازهای مشترک ناوگان دریای سیاه و منطقه نظامی جنوب ، خدمه هواپیمای دوزیست Be-12 از هواپیمایی نیروی دریایی روسیه عملیات شناسایی اهداف فرضی در دریای سیاه را انجام دادند.

این اطلاعیه می افزاید: " خلبانان با در نظر گرفتن ضرورت غلبه بر وسایل دفاع هوایی کشتی های دشمن فرضی در چارچوب پروازهای آموزشی خود اجرای مأموریت های پروازی ساده و پیچیده از ارتفاع متوسط ​​و اندک را تمرین کردند."

خاطرنشان می شود که در مجموع بیش از ده هواپیمای ناوگان دریای سیاه و منطقه نظامی جنوب روسیه در این پروازهای آموزشی رزمی بر فراز دریای سیاه شرکت داشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала