حواشی بی‌احترامی استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگار صدا و سیما +ویدئو، عکس

© Sputnikحواشی بی‌احترامی استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگار صدا و سیما
حواشی بی‌احترامی استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگار صدا و سیما  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2021
اشتراک
استاندارد سیستان و بلوچستان به علت اینکه در کادر دوربین قرار نگرفت به خبرنگار صدا و سیما توهین می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، اظهارات توهین‌آمیز استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگار صدا و سیما در مصاحبه‌ی اختصاصی این خبرنگار با معاون کل وزارت بهداشت و درمان حواشی زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by @cilip__gram


استاندار سیستان و بلوچستان به خاطر اینکه در کادر تصویر حضور نداشت در جلسه شامگاه چهارشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ شورای برنامه‌ریزی توسعه استان خبرنگاران را به مگس تشبیه کرده بود.


سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما به توهین استاندار سیستان و بلوچستان پاسخ داد و در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در زاهدان قصد دارد با دکتر حریرچی مصاحبه کند. چون مصاحبه با دکتر حریرچی است. قاعدتا فقط تصویر ایشان در کادر خواهد بود. استاندار سیستان و بلوچستان بخاطر اینکه در تصویر نیست شروع به توهین به خبرنگار و صدا و سیما می‌کند. جناب استاندار قبلا هم به خبرنگاران و صدا وسیما توهین کرده بود. خوب است به این جناب استاندار آداب تعامل با رسانه‌ها آموزش داده شود و قبل از انتخاب نیز صلاحیت اخلاقی وی سنجیده می‌شد.»


کاربران عنوان می‌کنند این نشانه قدرت می‌باشد و نه عاشق خدمت به خلق خدا، و جای بسیار تاسف دارد که چنین افرادی در ایران مسئول هستند. برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند اگر رسانه‌ها قبلا آداب برخورد با مردم را به مسئولین یاد می‌دادند امروز قربانی بی‌احترامی نمی‌شدند. جمع دیگری از کاربران عنوان می‌کنند چرا یک آدم متکبر باید استاندار یک استان محروم شود و کاملا روشن است که چرا وضعیت مردم سیستان و بلوچستان در پایین حد است و کسی به مشکلاتشان رسیدگی نمی‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала