اظهارات پوتین در مورد حادثه ناوشکن انگلیسی ژاپنی ها را ترساند

CC BY-SA 4.0 / Hammersfan / HMS Defender at Greenwich (cropped image)اظهارات پوتین در مورد حادثه ناوشکن انگلیسی ژاپنی ها را ترساند
اظهارات پوتین در مورد حادثه ناوشکن انگلیسی ژاپنی ها را ترساند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2021
اشتراک
روزنامه ژاپنی سانکی شیمبون ((Sankei Shimbun با انتشار مقاله ای در مورد گفتگوی آنلاین ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه با شهروندان، واکنش رهبر روسیه به حادثه ناوشکن انگلیسی Defender را شرح داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه در جریان گفتگوی آنلاین با شهروندان روسیه اعلام کرد اقدام تحریک آمیز ایالات متحده آمریکا و انگلیس در آبهای سرزمینی روسیه نمی توانست به جنگ جهانی سوم منجر شود، زیرا غرب متوجه است که قادر به پیروزی در چنین جنگی نیست.

پوتین گفت: "حتی اگر این کشتی را غرق می کردیم (Defender) ، دنیا در آستانه جنگ جهانی سوم قرار نمی گرفت ، زیرا کسانی که این کارها  را می کنند می دانند که در این جنگ نمی توانند پیروز شوند - این یک نکته بسیار مهم است".

پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها  به مرزهای ما چسبیده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها به مرزهای ما چسبیده اند

این مقاله با واکنش های فعال خوانندگان پرتال یاهو نیوز ژاپن روبرو شد.

از جمله کاربری به نام  nekozamurai گفت: "اظهارات پوتین در مورد ناوشکن انگلیسی علیه ژاپن است. این سخنان باا فعالیت های چین در جنوب شرقی آسیا و دریای چین جنوبی اارتباط دارند."

کاربری دیگر به نام sab نوشت:"اکنون اتحاد جدید QUAD (گفتگوی امنیتی چهارجانبه با مشارکت ایالات متحده آمریکا، هند، ژاپن و استرالیا) از جمله ژاپن  در اقیانوس آرام و اقیانوس هند نه تنها باید با چین مقابله کند بلکه با روسیه نیز روبرو خواهد بودد! قضیه داردخطرناک می شود!"

شایان ذکر است که روز 23 ژوئن، ناوشکن نیروی دریایی انگلیس به نام  Defender از مرز آبی روسیه عبور کرده و به  اندازه سه کیلومتر وارد آبهای روسیه در نزدیکی دماغه فیولنت (کریمه) شد. کشتی انگلیسی پس از آنکه کشتی گشت مرزبانی روسیه آتش هشدار دهنده گشود و هواپیمای روسی سوخو 24 ام  بمباران هشدار دهنده ای را انجام داده و چهار بمب اوفاب ـ 250   (OFAB-250)  را به مسیر حرکت ناوشکن انگلیسی پرتاب کرد، آبهای روسیه را ترک کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала