ماجرای بازداشت بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران چه بود؟ +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ماجرای بازداشت بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران چه بود؟
ماجرای بازداشت بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران چه بود؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
اشتراک
در آستانه حضور تیم ملی بستکبال ایران در المپیک توکیو، این تیم وارد حواشی تازه‌ای شد.

به گزارش اسپوتنیک، حواشی تازه‌ای از بازداشت بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش‌های بسیاری از جمله معاون وزیر ورزش و جمعی از دیگر از ورزشکاران و کاربران را نیز به دنبال داشته است.

درباره این ماجرا، خبرگزاری ایلنا نوشت: «تیم ملی بسکتبال ایران در حالی پس از برگزاری چند دیدار دوستانه در ژاپن به ایران بازگشت که در بدو ورود به کشور اتفاق غیرقابل تصوری در فرودگاه رخ داد و طبق شنیده‌ها باعث بازداشت شدن تمامی اعضای تیم در فرودگاه شد. گویا عده‌ای از اعضای تیم با همکاری یکدیگر اقدام به وارد کردن ۴۶ قلم جنس غیرمجاز کرده‌اند و برای ورود غیرقانونی این اقلام خوراکی غیرمجاز، آن را بین برخی اعضای تیم تقسیم کرده‌اند. اما پلیس فرودگاه متوجه ماجرا شده و نتیجه آن بازداشت تمامی افراد تیم بود. گفته می‌شود بعد از گذشت چند ساعت و با نامه‌نگاری کمیته ملی المپیک اکثر نفرات آزاد شدند و تنها ۳ بازیکن سرشناس تیم ملی به همراه یکی از اعضای کادرفنی تیم بازداشت بودند که البته این نفرات هم با وثیقه ۲۰ میلیون تومانی آزاده شده‌اند.»
کاربران عنوان می‌کنند قانون باید برای همه اجرا شود چه افراد معمولی چه افراد مشهور و شناخته شده و این بازیکنان باید مجازات شوند. این کاربران با کنایه به متن خبری و سانسور کلمه مشروبات الکی، عنوان می‌کنند "اقلام خوراکی غیرمجاز"، غیر از نوشیدنی‌های الکی چه چیزی می‌تواند باشد؟! آنها عنوان می‌کنند سانسور تصویری در ایران کم دیده شده که از این پس نیز باید با سانسور واژه‌ها روبرو باشیم؟! جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ای کاش با اختلاسگران درشت هم چنین برخوردی می‌شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала