آیا زندانیان سیاسی در بحرین آزاد خواهند شد؟

© AFP 2023 / MARWAN NAAMANI بحرین
 بحرین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
اشتراک
جمعیت الوفاق: فاصله بین ملت و حکومت بسیار زیاد است و رژیم آل خلیفه هیچ ارتباطی با مردم ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرده است که فاصله بین ملت و حکومت بسیار زیاد است و رژیم آل خلیفه هیچ ارتباطی با مردم ندارد.

در بیانیه جمعیت الوفاق آمده است:« فاصله بین ملت و حکومت بسیار زیاد است و رژیم آل خلیفه هیچ ارتباطی با مردم ندارد مگر از طریق نهادهای امنیتی که با توسل به زور و خشونت و تهدید با مردم در ارتباطند.

از سال 2022 مردم زوریخ می توانند داوطلبانه زندانی شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
از سال 2022 مردم زوریخ می توانند داوطلبانه زندانی شوند

رژیم بحرین نه تنها مخالف گفت‌وگو با مردم و تفاهم با آنها است بلکه از کسانی که خواهان گفت‌وگو هستند انتقام می‌گیرد و از همه ابزارهایش برای ساکت کردن آنها استفاده می‌کند. ما خواستار آزادی اسامه التمیمی، نماینده پارلمان بحرین و آزادی هزاران زندانی سیاسی در بحرین هستیم.

رژیم آل خلیفه از انواع شیوه های سرکوب، ساکت کردن معترضان و محروم کردن شهروندان از هرگونه خدمات استفاده می‌کند و نهادهای قانونی در بحرین به نهادهایی ضعیف، صوری و  بی ثبات تبدیل شده اند».

بحرین از سال 2011 درگیر موج بیداری است. مردم این کشور برای مقابله با اقدامات مستبدانه و وابسته آل خلیفه دست به اعتراض زدند اما نتیجه این روند دستگیری، زندان، شکنجه و اعدام برای آزادی خواهانی بود که همچنان در صحنه نبرد حضور دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала