اولین مورد از ابتلا به سویه لامبدا از کرونا در چک یافت شد

© Depositphotos.com / Ralwelاولین مورد از ابتلا به سویه لامبدا از کرونا در چک یافت شد
اولین مورد از ابتلا به سویه لامبدا از کرونا در چک یافت شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
طبق آزمایشگاه ملی ارزیابی بیماری های آنفلوانزا و ویروسی های تنفسی در چک، در جمهوری چک، اولین مورد از سویه جدید عفونت ویروس کرونا - "لامبدا" تشخیص داده شد.

به گزارش اسپوتنیک در جمهوری چک، اولین مورد از سویه جدید عفونت ویروس کرونا - "لامبدا" تشخیص داده شده است، در گزارش آزمایشگاه ملی بیماری های ویروسی در این کشور آمده است: "نتایج آزمایشات آزمایشگاهی اولین مورد ظهور یک سویه خطرناک ویروس کرونا در کشور چک را تأیید می کند."

خاطرنشان می شود که 120 مورد آلودگی به سویه ویروس دلتا کرونا در کشورچک  ثبت شده است.

کرونا ویروس در لندن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2021
افشای علائم سویه لامبدا ویروس کرونا

همانطور که قبلاً در مرکز ویروس شناسی و بیوتکنولوژی "وکتور" در روسیه گزارش شده است، در حال حاضر هیچ موردی از ویروس لامبدا کرونا ویروس در روسیه وجود ندارد.

پیش از این در خبرها آمده بود که پزشکان یک بیمارستان بالینی در شهر پورتو الگره برزیل، در مورد ویژگی های گونه "لامبدا" ویروس کرونا برای اولین بار توضیحاتی دادند. این مطالعه در پورتال پیش چاپ medRxiv منتشر شده است و هنوز بررسی نشده است .نوع جدیدی از سارس-کوو-۲ اولین بار در اوت سال ۲۰۲۰ در پرو شناسایی شد و خیلی زودی در ۲۶ کشور دیگر از جمله اروپا و ایالات متحده کشف شد. با این حال، اولین مورد آلودگی در برزیل فقط در ماه فوریه ثبت شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала