عملیات موفقیت آمیز پهپادهای نیروی دریایی در رزمایش امنیت پایدار

© Sputnik / Ilia Pitalyevعملیات موفقیت آمیز پهپادهای نیروی دریایی در رزمایش امنیت پایدار
عملیات موفقیت آمیز پهپادهای نیروی دریایی در رزمایش امنیت پایدار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
اشتراک
یگان‌ های پدافندی ارتش و پهپادهای ایران، با موفقیت عملیات شناسایی شناورها را اجرا و اطلاعات دریافتی را به صورت برخط به مرکز کنترل و فرماندهی ارسال کردند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ایران، صبح امروز چهارشنبه در طرح‌ های از پیش تعیین شده در محدوده تمرین دریایی امنیت پایدار ۱۴۰۰ در دریای خزر، پهپاد برد متوسط "یسیر" و "ابابیل" با شناسایی و پایش منطقه عمومی تمرین، نسبت به ارسال تصاویر به صورت برخط به مرکز کنترل و فرماندهی اقدام و عملیات شناسایی انواع شناورها را به صورت کاملاً تخصصی اجرا کردند.

رزمایش امنیت پایدار در دریای خزر آغاز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
رزمایش امنیت پایدار در دریای خزر آغاز شد

تمرین عملیات رزمی توسط تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش با به کارگیری تجهیزات و سلاح های مورد نیاز با پشتیبانی بالگرد های ۲۱۲ و ناوهای موشک انداز و با اتخاذ روش‌ های تمرین شده رزمی و تکیه بر رصد دقیق اطلاعاتی و بکارگیری سامانه‌ های اخلالگر راداری انجام شد.

در ادامه تیم عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش با اجرای عملیات‌ های چریک و ضد  چریک و عملیات نفوذ به ساحل، کنترل منطقه سرزمینی و اطلاعاتی را تمرین کردند.

اجرای تیراندازی به اهداف سطحی و هوایی، فاز بعدی در این تمرین دریایی بود که با انتقال تجربیات پیشکسوتان به افسران جوان با موفقیت انجام شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала