تقاضای بحث برانگیز بازگشت بهروز وثوقی به ایران به نتیجه رسید +عکس

© Photo / IRNAتقاضای بحث برانگیز بازگشت بهروز وثوقی به ایران به نتیجه رسید
تقاضای بحث برانگیز بازگشت بهروز وثوقی به ایران به نتیجه رسید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
اشتراک
رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور از هماهنگی‌های انجام شده جهت بازگشت و ورود هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از ایران به این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سید مجید حلاج‌زاده، رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور در سفر به قزوین به سوالات مختلف از قبیل شرایط بازگشت هنرمندان و ورزشکاران هجرت کرده، پیگیری آزادی ایرانیان زندانی در خارج، برگزاری مسابقات ورزشی و جلب سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور پاسخ گفت.


او در این خصوص عنوان کرد: «هنرمندان شاخصی که مدتهاست آرزوی بازگشت به وطن را دارند ولی نگران برخوردهای قهری با خود هستند، می‌تواند بهانه‌ای برای تحقق آرزوهای این بخش از مردمی باشد که می‌توانند به موطن خود بازگردند و از رافت اسلامی برخوردار شوند.»


وی در ادامه گفت: «با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله " بهروز وثوقی" برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند.»
بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران نیز در پستی در اینستاگرام خود نوشت: «الوعده وفا، محبوب یک ملت را برگردانید.»


کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان دادند. تعدادی از این کاربران عنوان می‌کنند قرار بر این است که زمینه بازگشت این هنرمندان و ورزشکاران فراهم شود و ممکن است همین زمینه‌سازی سال‌ها زمان ببرد. جمعی از کاربران عنوان می‌کنند بهروز وثوقی چرا باید به ایران بازگردد، وقتی گفته نشده شرایط بازگشت به ایران، ماندن به چه صورت است و اگر او به ایران بازگردد به احتمال بسیار، حصر خانگی، و به سرنوشت حبیب دچار می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала