افزایش دارایی های ماسک تا ۱۰ میلیارد دلار

© AFP 2023 / Britta Pedersenافزایش دارایی های ماسک تا ۱۰ میلیارد دلار
افزایش دارایی های ماسک تا ۱۰ میلیارد دلار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2021
اشتراک
نشریه فوربس از افزایش دارایی های رئیس تسلا، تا حدود ۱۰ میلیارد دلار خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه فوربس اعلام کرد که دارایی های ایلان ماسک، موسس و رئیس تولید کننده خودروهای الکتریکی تسلا در پایان هفته گذشته ۹.۹ میلیارد دلار رشد کرده است.

ایلان ماسک طی فقط یک روز چهار میلیارد دلار ثروتش را از دست داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2021
ایلان ماسک طی فقط یک روز چهار میلیارد دلار ثروتش را از دست داد

براساس اعلام این نشریه، دارایی ماسک در پی رشد ارزش سهام تسلا، تقریباً ۹.۹ میلیارد رشد کرد و به ۱۶۵.۹ میلیارد دلار رسید. ماسک همچنان در لیست میلیاردرهای Real-Time فوربس، در رده سوم قرار دارد.

ارزش سهام تسلا در پایان هفته گذشته ۷.۸ درصد افزایش یافت، در حالی که در روز جمعه اوراق بهادار ۱.۱۷ درصد افت کرد. این نشریه با توجه به اینكه کاخ سفید و گروهی از سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه ایالات متحده روز چهارشنبه توافق اولیه ای را درباره "بسته زیرساخت" تقریباً ۱.۲ تریلیون دلاری انجام دادند، چنین افزایشی در ارزش اوراق بهادار شرکت را مرتبط می داند.

شرکت آمریکایی تسلا در سال ۲۰۰۳ به عنوان توسعه دهنده و تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی و فن آوری های مربوطه تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در پالو آلتو، کالیفرنیا قرار دارد. علاوه بر وسایل نقلیه الکتریکی، این شرکت با استفاده از فناوری خاص خود باتری و موتور برقی تولید می کند  به سایر شرکت های خودروسازی به ویژه تویوتا و دایملر می فروشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала