ادعای پدر طب اسلامی درباره رابطه کرونا با همجنس‌گرایی +عکس

© Fotolia / Kitjaادعای پدر طب اسلامی درباره رابطه کرونا با همجنس‌گرایی
ادعای پدر طب اسلامی درباره رابطه کرونا با همجنس‌گرایی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2021
اشتراک
اظهارنظر عباس تبریزیان درباره کسانی که واکسن کرونا می‌زنند و سوق پیدا کردن تمایل آنان به همجنس‌ بازی با واکنش متعدد کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر توهین آیت‌الله تبریزیان به افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، با انتقاد کاربران فضای مجازی همراه شده است. دفتر آیت‌الله عباس تبریزیان با انتشار متنی در کانال تلگرامی، نوشت: «به کسانی که واکسن می‌زنند نزدیک نشوید زیرا این‌ها میکروچیپ دارند و دچار تغییرات ژنتیکی شده‌اند و از سنخ انسان بودن خارج شده‌اند و مانند ربات کنترل شده عمل می‌کنند و ژن ایمان، اخلاق، و نجات را از دست داده‌اند و تمایل به همجنس بازی پیدا کرده‌اند و به موجودات خطرناک تبدیل گردیده‌اند.»

صحبت‌های عباس تبریزیان که خود را پدر طب اسلامی می‌داند با واکنش مسئولان وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران همراه بوده است. وی و شاگردانش قبل از انتشار این پیام، در رابطه با درمان اپیدمی کرونا برای مردم، استعمال روغن بنفشه و ادرار شتر را تجویز کرده بودند. او مدت‌هاست که در رسانه‌های اجتماعی بر سر زبان‌ها افتاده است. او خود را پدر طب اسلامی می‌داند و در همه عرصه‌های پزشکی اظهارنظر می‌کند.
کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در واکنش به اظهارات آیت‌الله عباس تبریزیان گفته است:
«اظهارات جاهلانه و خرافی این فرد و رفتاری که خودشان و اطرافیان‌شان دارند، به عنوان مداخله غیرمجاز در درمان محسوب شده و مدعی‌العموم می‌تواند حتی بدون شکایت، از باب دفاع از حقوق عامه به این موضوع رسیدگی کند.»
تعدادی از کاربران تجویزهای عباس تبریزیان را دور از عقل دانسته و او را به ترویج خرافات متهم نمودند. عده‌ای نیز درباره طب اسلامی این‌گونه بیان کردند که درگذشته این طب بیهوده نبوده است، اما به دلیل گذشتن از تاریخ مصرف آن، بسیاری از دستورات پزشکی آن دیگر کاربردی نیست. تعدادی دیگر از کاربران از صحبت‌های اخیر عباس‌ تبریزیان درباره واکسن کرونا ابراز نگرانی کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала