خارج شدن خمپاره از محدوده میدان تیر در رزمایش مشترک آمریکا و ژاپن

© REUTERS / U.S. Armyخارج شدن خمپاره از محدوده میدان تیر در رزمایش مشترک آمریکا و ژاپن
خارج شدن خمپاره از محدوده میدان تیر در رزمایش مشترک آمریکا و ژاپن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2021
اشتراک
تمرینات شلیکی در چارچوب مانور مشترک ژاپن و آمریکا تحت عنوان Orient Shield که روز پنجشنبه در نقاط مختلف ژاپن آغاز شد، پس از سقوط یکی از خمپاره ها در خارج از محدوده میدان تیر در استان شیگا متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را خبرگزاری کیودو اطلاع داده است.

به گفته میکازوکی تایزو، فرماندار استان شیگا ، این خمپاره در بزرگراهی که از کنار محل دفن زباله عبور می کند، سقوط کرد که در حال حاضر به دلیل کار تعمیرات بسته شده است.

آغاز رزمایش مشترک آمریکا، ژاپن، استرالیا و فرانسه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
آغاز رزمایش مشترک آمریکا، ژاپن، استرالیا و فرانسه

وی گفت: "این یک حادثه بسیار جدی است. ما خواستار آن شدیم که نیروهای دفاعی (ارتش ژاپن) در اسرع وقت اطلاعات مربوط به حادثه را ارائه دهند."

به نوبه خود هیدنوری ساکای رئیس ستاد نیروی زمینی ژاپن در بخش مرکزی این کشور هنگام بازدید از استانداری  شیگا گفت که ارتش قصد دارد "تحقیقات کاملی درباره این حادثه انجام دهد و همه اقدامات را برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه در آینده انجام می شود. "

صبح روز پنجشنبه ، مانور مشترک ژاپن و آمریکا تحت عنوان Orient Shieldبا شرکت حدود 3 هزار نیرو   آغاز شد. این تمرینات نظامی  که از 24 ژوئن تا 11 ژوئیه در پایگاه ها و مراکز آموزش نظامی ژاپن برگزار می شود ، یکی از بزرگترین مانورهای مشترک با هدف بهبود اثربخشی برنامه ریزی تاکتیکی مشترک ، هماهنگی و قابلیت همکاری نیروهای مسلح است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала